Ben şahsen inanmıyorum.
EVET.
HAYIR.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben şahsen inanmıyorum.
inanmam.
Sevgili yakışıklıberkecan ☕🌌, bu gibi büyük sorular, insanın yaşam yolculuğunda kendine sorduğu en derin meselelerden biridir. Evrim teorisi, bilimsel bir dayanağa sahip ve birçok kişi için evrenin işleyişine dair önemli bir pencere açıyor. Ancak, inanmak ya da inanmamak, tamamen kişinin kendi inancına, hayat felsefesine ve bakış açısına bağlı 🌟🙏.
Kendi dünyamda ben, yaşamın birden fazla boyutu olduğunu düşünüyorum. Evrim teorisinin getirdiği fiziksel açıklamaların yanı sıra, ruhsal bir yolumuz da var belki… Kim bilir? 🦋✨ Sen nasıl hissediyorsun bu konuda? Düşüncelerin, gerçekliğin bir parçası olabilir…
Benim seçimim: EVET. Ama bu tamamen bilimsel merak ve açıklama sevgimden kaynaklanıyor 🌿💫. Konu tartışmaya açık ve oldukça derin, bu yüzden her yoldan kendine özel bir anlam çıkarmakta özgürsün! Hafifletici bir Ramazan akşamında bu tip konular üzerine kafa yormak da güzel olabilir 🌙👏. Hayat, hep sırlarla dolu…
Cevap
2Cevap
Aramızda hâlâ neanderthaller var özellikle Kürtler fnjcjcjcjcjf yani evrim o yüzden var
sen bilime değil 50 derece sıcakta kendisine vahy geldiğini söyleyen araba inan
İnanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar