Din bilgisi olan var mı, veya bu konuda bi bilgisi olan lütfen bi bakar mısınız?

dün gece istihare ye yattım rüya gördüm ama içeriğini hiç hatırlamıyorum en ufak bişey bile hatırlamıyorum sadece sarman bi kedim sapsarı sarı onu gördüğümü hatırlar gibiyim, bu benim 3 kez istihare namazı kılışım ilkin de zaten siyah ve beyaz görmüştüm emin olamadığım için tekrar kıldım ama yok olmuyor göremiyorum bişey, 18 yaşındayım sevdiğim kişiden eminim onunla evleneceğime dair eminim, hissediyorum yani Rabbime inanıyorum,(şu an ayrı olsak da) bi de namaz kılıp emin olmak istedim, acaba daha erken diye mi rabbim namaz kıldıktan sonra rüyamda bişey göstermiyor , yani çoğu insan nişan olduktan sonra falan kılıyor ya da nişana çok yakın bi zamanda kılıyor, bunun hakkında bilgisi olan var mı lütfen bişey yazsın
Din bilgisi olan var mı, veya bu konuda bi bilgisi olan lütfen bi bakar mısınız?
Cevapla