Yay kadını ilgilimi yoksa bana mı öyle geliyor?

İş yerinde fazla muhabbetimiz olmayan yeni girdim işe 10 ay felan oldu iş gereği konuştuğumuz bir yay kadını var herkeze iyi bana farklı, bir şey sorunca ya da sorduğumda konuşurken göz kaçırma adapte olmama oluyor iş gereği mesajda fena değil komik ama yüz yüze herkezle içli dışlı bana böyle çekingen gibi neden yani dünde erken çıkmıştım sen gittin mi diye mesaj atmış evet dedim iyi yolculuklar dedi noldu diye de sormadım neden sordu onuda çözemedim cevaplarsanız sevinirim
Yay kadını ilgilimi yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla