Oğlak boğa kadınlarıyla evlenmek yerine başak kadınıyla evlenmek daha mantıklı seçim değil mi?

Oğlak ve boğalar çok agresifler. özellikle boğalar. bu sitede bile görüyorum ona buna sövüp duruyorlar ve saygısız davranışları olabiliyor. Bunlarla evlensen nolcak ki? ev kadını bile olamazlar.

Başaklar çok takıntılı ama yine sakinler. Az takıntılısını bulsam evlenirdim. Çok iyi eş olurlar.

Oğlak boğa kadınlarıyla evlenmek yerine başak kadınıyla evlenmek daha mantıklı seçim değil mi?
Cevapla