Kalbimi mu dinliyim yoksa aklımı mu dinliyim?

Birini aşık oldum çok seviyorum

hep rüyalarımı giriyor kız benim gördüğüm rüyalar çoğu zaman gerçek çıkıyor yani oluyor o iş o kız hakkında iki tane rüya gördüm

Rüyamda bir keresinde bir falcıyı gittim falcı o kız hakkında çok güzel şeyler dedi olucak dedi falcının rüyamda dediği başka bişeydi vardı o oldu gerçek oldu

2 rüyamda annem benim falımı bakıyordu annem o kız hakkında konuştu çok güzel şeyler dedi

şu an çok kararsızım kızı sevmekten vazgeçemiyorum çok denedim olmuyor yakınlarım olmaz diyor arkadaşlarım ama kalbim olur diyor niye olmasın belki zamanla o da beni sever sevilmeyecek biri değilim kendimi övmek gibi olmasın ama kötü insan değilim temiz biriyim birini zararım yok

aklım diyor evet vazgeç olmaz kız seni sevmiyor

kız bu arada hala eski sevgilisini seviyormuş arkadaşı öyle dedi ama ben belki zamanla onu unuttur belki onun bana hisleri değişir

kızı ben açılmadım arkadaşım benim yerime söyledi kız olmaz falan demişti

kızla aynı yerdi çalışıyoruz kızı 4 aydır tanıyorum kız bu aralar beni savunuyor bişey olunca ne bileyim ilk başta sert davranıyordu çünkü anlamıştı benim ona olan hislerimi

arkadaşımı demişti ben onunla beni unutsun diye sert davranıyorum demişti

kız çalıştığım yerin sahibin yeğeni teyzesinin ofisi

teyzesi benim onu sevdiğimi biliyor geçen o kızın montunu istedi onun montu hangisi sen bilirsin dedi 😂😂 teyzesi çok tatlı biri

Kalbimi mu dinliyim yoksa aklımı mu dinliyim?
Cevapla