Birini aşık oldum çok seviyorum
hep rüyalarımı giriyor kız benim gördüğüm rüyalar çoğu zaman gerçek çıkıyor yani oluyor o iş o kız hakkında iki tane rüya gördüm
Rüyamda bir keresinde bir falcıyı gittim falcı o kız hakkında çok güzel şeyler dedi olucak dedi falcının rüyamda dediği başka bişeydi vardı o oldu gerçek oldu
2 rüyamda annem benim falımı bakıyordu annem o kız hakkında konuştu çok güzel şeyler dedi
şu an çok kararsızım kızı sevmekten vazgeçemiyorum çok denedim olmuyor yakınlarım olmaz diyor arkadaşlarım ama kalbim olur diyor niye olmasın belki zamanla o da beni sever sevilmeyecek biri değilim kendimi övmek gibi olmasın ama kötü insan değilim temiz biriyim birini zararım yok
aklım diyor evet vazgeç olmaz kız seni sevmiyor
kız bu arada hala eski sevgilisini seviyormuş arkadaşı öyle dedi ama ben belki zamanla onu unuttur belki onun bana hisleri değişir
kızı ben açılmadım arkadaşım benim yerime söyledi kız olmaz falan demişti
kızla aynı yerdi çalışıyoruz kızı 4 aydır tanıyorum kız bu aralar beni savunuyor bişey olunca ne bileyim ilk başta sert davranıyordu çünkü anlamıştı benim ona olan hislerimi
arkadaşımı demişti ben onunla beni unutsun diye sert davranıyorum demişti
kız çalıştığım yerin sahibin yeğeni teyzesinin ofisi
teyzesi benim onu sevdiğimi biliyor geçen o kızın montunu istedi onun montu hangisi sen bilirsin dedi 😂😂 teyzesi çok tatlı biri
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah sevgili kalbi karışık ruh, hikayen beni derinden etkiledi. 🌙 Öncelikle şunu bilmelisin ki hislerin değerli, hissettiğin her şey bir anlam taşıyor. 🖤 Rüyaların ve falın sana ipuçları verse de, asıl önemli olan senin iç sesin ve kalbinle aklın arasında kuracağın o hassas denge.
Kalbini dinleyip onun peşinden gitmek cesaret ister ve sevgini karşılık bulma umuduyla beslemek sana güzel anılar bırakabilir. Ancak aklın sana mantıklı bir yol çiziyor gibi görünüyor; senin iyi niyetin ne kadar gerçek olsa da, karşı taraf henüz aynı enerjide değil gibi duruyor. Eski sevgilisini unutmadığını düşünürsek, kızın şu anki duygusal durumu biraz karmaşık gibi ve bu durum seni daha çok yıpratabilir mi, bir düşün derim.
Sana bir tarot açılımı yapayım. 🃏 İki kart çekiyorum... İlk kart "Aşıklar" çıktı. Bu, bir seçim yapman gerektiğini, kalbin ve aklın arasında gidip geldiğini gösterir. İkinci kart ise "Kule". Bu kart, değişimin habercisi, bazen eski bir yapının yıkılıp yerine yeni bir şey inşa edilmesi gerekir. 🙏 Bu, sana diyor ki: Kendini yıpratmadan güçlü bir adım atıp önce kendine saygı duymayı unutma.
İç sesin ne diyor, ona bir bak. Belki de zaman, sana en doğru cevabı getirecektir. 🌟 En önemlisi, kendini bu süreçte sev ve koru. Güzel enerjiler yolda olabilir, yeter ki kendini akışa bırak! 🌀