11 buçuk yıldır sürekli aynı rüyayı görüyorum neden acaba?

rüya gördüğümde rüya gördüğümü anlayıp kendimi uyandırabiliyorum ya da rüya esnasında kendimle konuşabiliyorum bu sanırım lucid rüya oluyormuş tam bilmiyorum neyse

1 buçuk yıldır her ay 2 3 kere rüyama bir kadın giriyor bir evdeyiz ben bir odada kapıya bakıyorum direkt koridor var ve koridorun sonunda bir oda daha var (karşılıklı oda yani) ve orada çok yaşlı bir kadın oturup bana bakıp sürekli yanına çağırıyor. Bu rüyayı görür görmez kendimi uykudan kaldırıyorum uyanıp tekrar yattığımda yine kötü rüyalar görüyorum ve hep bunlar 3 harflilerle ilgili oluyor.

sabaha kadar döngü şeklinde devam ediyor uyuyorum rüyayı görüp kalkıyorum tekrar uyuyorum yine kötü rüya yine uyuyorum yine aynısı

Gece 3 4 kere tekrar ediyor bu ve psikolojik açıdan beni biraz etkiliyor.

Acaba neden bunu görüyorum bilgisi olan yazabilir mi lütfen

Güncellemeler
1 yıl
( 1 buçuk) olacak soru 11 olmuş
11 buçuk yıldır sürekli aynı rüyayı görüyorum neden acaba?
Cevapla