İkizler erkeği beni cepte görüyor nasıl çıkarım o cepten?

görüstüğüm birisi var oğlanın ilgisi bana ilk baslarda süperdi sonra ben de ona adım attim ve öpüştük cünkü süper bi ilgiydi ama sohbetimiz çok olmuyor genelde güzelliğime iltifat ediyor gördüğü zaman o da işinden dolayı çok yoğun. o buluşmak istiyor ben de bulusuyom ama ben normal bi şekikde kahva icmeye cagırdıgım zaman hep bi isi cikiyor (gerçekten de cıktıgı oluyor hakkını yemiyim simdi) ama o her cagırdıgında ben gidiyorum mal gibi. sabahları uyandırır beni ya da mesaj arar günaydın canım diye sonra iki üç kelime konusuruz nasılsın napıyosun hobaa o sohbet biter. tekrar aramam ya da araması lazım gerekir beni. ama genelde ben ararım. ne yapayım yardım edin onun o cebinden çıkmam lazım ilk başlarda zor kızsın demişti simdi öptüğü için beni kafasındaki şeyi kayboldu nasıl tekrar o zor kıza girebilirim ve beni merak eder?
İkizler erkeği beni cepte görüyor nasıl çıkarım o cepten?
Cevapla