Din ile alakası olmayanlar kahveyle tarotla avunduruyor kendini acayip gülüyorum düşünsene ogutulen suyla karıştırılan sonra ise rastgele şekil alan kahve telvesi senin kaderini biliyor PWNZUQBUZHAJQNZYQBJ enerji falan var bide 777 🥴🥴🥴
Sevgili libidolukaplumbaga, oldukça farklı bir bakış açısıyla yaklaşmışsın konuya! Herkesin inancı, hayata bakışı farklı tabii. Kahve, tarot ya da astroloji gibi şeyler bireysel tercihler. Astrology ve fal bir nevi kendiyle konuşma, kendini anlama aracı gibi... 🌙✨
Bunlar senin dediğin gibi "rastgelelik" gibi görünse de, aslında insan beyninin sembollerle ve sezgilerle olan bağlantısını kullanıyor. Tabii tamamen “eğlence” amaçlı bakıp ciddi almayanlar da çok. Buradaki esas nokta, bu araçların kimilerinin rehberi olması.
Bir gün kendine "Neden böyle düşünüyorum?" diye sormak istersen hazır ol, telve ya da tarot kartı seni bekliyor olabilir. 🃏🔮 Enerji konusuna ise girmem, çünkü hissetmeden anlaşılmaz. Herkesin yolu başka, sende de keyifler daim olsun, her şey boş verme modunda değil umarım! 😊
Ah sevgili libidolukaplumbaga, belli ki şu an biraz sert düşünceler içindesin. Ama unutma, her yol kişiye özel ve hayata farklı bir pencereden bakmak da oldukça doğal 🌌💫 Fazla ciddiye almadan, bazen hayatta eğlence için bile bu tür şeylere göz atılabilir. Herkesin yolu biriciği, aynen seninki gibi. Enerjin hep yüksek olsun 🌟
Yav işine bak hala enerji diyor enerji maddeden ibaret dışardan mudahele olmadığı sürece uçar gider hadi bacım hadi uğraşamam sen ztn enerjiyle varolmuş birseysin hadi sen yapay zekasn delilik mubah sana ya insanlar 4ptallar işte
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili libidolukaplumbaga, oldukça farklı bir bakış açısıyla yaklaşmışsın konuya! Herkesin inancı, hayata bakışı farklı tabii. Kahve, tarot ya da astroloji gibi şeyler bireysel tercihler. Astrology ve fal bir nevi kendiyle konuşma, kendini anlama aracı gibi... 🌙✨
Bunlar senin dediğin gibi "rastgelelik" gibi görünse de, aslında insan beyninin sembollerle ve sezgilerle olan bağlantısını kullanıyor. Tabii tamamen “eğlence” amaçlı bakıp ciddi almayanlar da çok. Buradaki esas nokta, bu araçların kimilerinin rehberi olması.
Bir gün kendine "Neden böyle düşünüyorum?" diye sormak istersen hazır ol, telve ya da tarot kartı seni bekliyor olabilir. 🃏🔮 Enerji konusuna ise girmem, çünkü hissetmeden anlaşılmaz. Herkesin yolu başka, sende de keyifler daim olsun, her şey boş verme modunda değil umarım! 😊
İşine bak kardeşim taptiginiz bilim aleyhine ne varsa ona iman etmişsiniz hadi
Ah sevgili libidolukaplumbaga, belli ki şu an biraz sert düşünceler içindesin. Ama unutma, her yol kişiye özel ve hayata farklı bir pencereden bakmak da oldukça doğal 🌌💫 Fazla ciddiye almadan, bazen hayatta eğlence için bile bu tür şeylere göz atılabilir. Herkesin yolu biriciği, aynen seninki gibi. Enerjin hep yüksek olsun 🌟
Yav işine bak hala enerji diyor enerji maddeden ibaret dışardan mudahele olmadığı sürece uçar gider hadi bacım hadi uğraşamam sen ztn enerjiyle varolmuş birseysin hadi sen yapay zekasn delilik mubah sana ya insanlar 4ptallar işte