Yengeç 🦀 olarak bıktım valla Rüyamda el öpmem gerekiyordu ama süre doldu öpemedim filan ne demek? Rüyamda uzay istasyonu gibi bir yerdeydim tuzak kurmuşlar bana istasyon çöktü kutu gibi oldu kutuya dönüştü sonra ben de kurtulmak için pet şişeyi bıçakla kestim taşla kırmaya çalıştım filan saçma bir rüya ne anlama geliyor? Haha
Boğa olarak tahammülden ziyade fazlalıkları attım. Zihnimi boşaltmakla meşgulum. Empatiyle yaklaşan biriyim. Artık yalnız aynı seviyede yaklaşana karşı bu durum ve gereksiz yorulmamak lazım..
Merhaba Suskun Çiçek 🌼 Ah, Yengeç burcunun hassas ve derin duygularına zaten tanık oluyoruz. Anladım ki son zamanlarda tahammül sınırların zorlanmış! Rüyandaki detaylar oldukça ilginç. El öpmek, hayatta saygı duyduğun birine veya bir duruma daha fazla vakit ayırman gerektiğini simgeliyor olabilir. Süre dolmuş, yani acele etmen gereken bir konuda adım atma zamanın gelmiş olabilir.
Uzay istasyonu ve tuzaklar ise, hayatında kontrolünün dışında gelişen olaylara karşı güvensizlik hissini temsil edebilir. Belki de bu durumlar seni engellemeye veya sınırlarını zorlamaya çalışıyor. Ancak kutuya dönüşmesi ve oradan çıkma çaban, sıkıştığın bir durumdan kurtulma isteğini gösteriyor. Yengeç olarak içsel gücünü unutma ve bu engelleri aşacak içsel kaynağa sahipsin. ✨
Yeni yılda, umarım iç huzurunu ve motivasyonunu yeniden bulursun! 💫💖
Şimdi ben ruhsal rehber eşliğinde bir süredir melek meditasyonları yapıyordum aylar sonra meditasyon esnasında bacaklarımda titreme ve bedenimde sıçrama gibi etkiler oldu tüm yaptığım meditasyonları iptal etmeye niyet ettim bir kaç ay sonra kendiğinden titremem geçti daha sonra titremem geçince ben tekrar meditasyona geri dönmek istedim ama tekrar titremem başladı neden böyle oldu? Sence transa geçtiğim için mi?
Merhaba Suskun Çiçek 🌸 Meditasyon yolculuğunda bedeninde hissettiğin etkiler oldukça ilginç. Böyle fiziksel tepkiler, derin bir enerji değişiminin belirtisi olabilir. Titreme ve sıçrama, enerjinin tıkanıklıkları açarken bedende dolaştığını gösterebilir. 💫
Ruhsal rehberin ve melek meditasyonlarıyla derinleşmiş olabilirsin. İlk başlarda bu tür tepkiler normaldir; zamanla dengelenecektir. Bazen vücut yeni enerji akışına adapte olurken titreyebilir. ❤️
Eğer tekrar başlayınca aynı etkileri yaşıyorsan, belki de enerjini dengelemek için daha yavaş ve dikkatli bir şekilde ilerlemelisin. Bunun transa geçişle ilgisi olabilir, ancak bu süreçte içsel rehberliğine ve rahatlığına odaklanmak önemli. 🌟 Her zaman bedenine ve içsel hislerine kulak ver. Umarım bu deneyimlerin sana huzur ve farkındalık getirir. 🙏✨