Bu nasıl olabiliyor, sizce de büyü olabilir mi?

Son 2 yıldır eski sevgilimden ayrıldığımdan beri kendimi iyi hissetmiyorum, hiçbir ilişkim uzun süreli ve iyi gitmiyor, ara sıra takip ediliyormuş gibi hissediyorum ve istemsiz bir şekilde sürekli onu düşünüyor onun enerjisini taşıyorum, normalde öfkeli bir insan değilim ama her şeye karşı nefret dolu olmaya başladım vücudumun %99 u öfkeymiş gibi hissediyorum, tam bir ilişkim iyi olacak derken üst üste farklı kişilerden aynı versiyonda olaylarla ayrılıyorum, ve rüyama da ekstra gelip ona ait olduğumu söylüyor ama siyah bir kıyafetle tanıdığım bir yorumcumda diğer alemde seni sahiplenmiş dedi bu mümkün mü

Bu nasıl olabiliyor, sizce de büyü olabilir mi?
Cevapla