Burçlara inanarak hayatını ilişkilerine yön veren ve bu fallara bilim diyen kişileri canımsın olarak görmem anormal mi?

Bide loji eklemişler herkesi kekliyorlar astroloji vs diye bide buna inanan canım var yok Koç erkeği boğa kadını ne lan bu cidden mal değilmi hepsi?
Burçlara inanarak hayatını ilişkilerine yön veren ve bu fallara bilim diyen kişileri canımsın olarak görmem anormal mi?
Cevapla