Aslan kova ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?

zıt kutuplar birbirini çeker denilerek uyumlu burçlar arasında gösteriliyor ama bence asla değiller. annem kova babam aslan ikisi de birbirini aşağılar durur gerçekten de birbirlerinin tam zıttılar. birinin yapmak istediğini öteki istemez. annem dışarıya karşı çok cimridir babam biz yemeyelim onlar doysun diye önümüzdeki yemeği verir. babam din konularında daha tutucudur annem sorgulayıp açık bulur. babam daha empatik ve ince düşüncelidir annem duygudan pek anlamaz, çat çat kırar karşıdakini vs. uzar gider.

kısaca asla uyumlu olduklarını düşünmüyorum. arkadaş olarak da değiller bence. sizin çevrenizde ya da sizin içinde bulunduğunuz bir aslan kova ilişkisi var mıydı? nasıldı?

Aslan kova ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aslan kova ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla