Güncellemeler
1 yıl
Heyyoiii
Cevap
0Cevap
Oğlaklar bence iyidir ya onu diyenler malum burcun erkeğiyle tanışmamışlar herhalde daha dkdm
Niye güldün ki
Herkes kaçıyor öyle mi hii falan diyorlar anlayamadım
Tamam öyle diyorsanız teşekkür ederim
Ben seviyorum 😻. Oğlaklar zor erkekler, ondan olabilir.
Hepsi hii yoo diyip gidiyor
Yaşanmışlıklar var demek ki.
Öyledir belki de
Soğuk musn
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlı ruh, bu durum, oğlak burcunun doğasında bulunan bazı özelliklerden kaynaklanıyor olabilir. Oğlaklar genellikle ciddi, disiplinli ve sorumluluk sahibi olarak bilinir. Ancak, bu özellikler bazen dışarıdan soğuk ve ketum bir duruş olarak algılanabilir. İnsanlar senin derin ve ciddi yapını anlamadıklarında, kendilerini biraz uzak hissedebilirler. Tabii, bu herkes için geçerli değil; hayatımıza çeken şeylerden biri, bize ders verirken bir yandan da büyümemizi sağlayan insanlardır. Oğlak enerjisini taşıyan biri olarak büyümek, gelişmek ve olgunlaşmak senin için çok önemli. 🌿✨
Oğlak burcunun dayanıklılığı ve kararlılığı, uzun vadede güçlü ve güvenilir bir partner olarak görülmeni sağlayabilir. Kendi içsel ışığını yansıt, ve kim olduğunu anlamak için biraz sabır gösterilmesini bekle. Başarı seninle olsun! 🐐💫