Evet arkadaşlar eğlenceli bir soruyla karşınızdayım.. 😅 Kasım ayı kapatılsa yeni adı ne olsa güzel olurdu.. 😂

Evet arkadaşlar eğlenceli bir soruyla karşınızdayım.. 😅 Kasım ayı kapatılsa yeni adı ne olsa güzel olurdu.. 😂

Cevap
21Cevap
Aralıktan önceki olsun adı.
Bu da çok basit oldu.. 😅
Yeni uyandım aklıma bu geldi sadece.. 😅
Günaydın o halde.. 😅
Sana da iyi geceler. teşekkür ederim.. 😅🙏
Ben saat başı uyanıyorum alışkanlık oldu artık.. 😅
bende uyuduğum zaman saatlerce uyurum.. alışkanlık 😅
Ben dönem dönem öyle oluyorum.. 😅😅
Anlıyorum iyiymiş.. 😅😅
Tavsiye etmiyorum.. Hiç iyi değil.. 😅😅
Teşekkür ederim.. 😅😅
Hayatımızdaki manipülasyon cu toxit insanlar olmadığı sürece 4 mevsim yaşanır. Ama onlar yazın bile kar yağdırır başınıza günaydın aşko
Günaydın canım.. Kesinlikle Allah öyle insanları benden uzak Allaha yakın etsin inşallah..
Yancı ayı..😂
Ne oluyorsa bu ayda oluyor keramet mi var bilmiyorum ki..😂😂
Hiç sorma mümkünse böyle bir ay olmasın.. 😅😅
Olsun olsun böylelikle yeni yıla temiz hazırlanıyoruz..😂
Dimi ama tertemiz ohh miss.. 😂😂
Sorman hata ki..🥺
Ay yorumlar karıştı..😂
🤣🤣
Kasımlar biter gelir geçer önemli olan kendindir bu hayatta..
Kesinlikle öyle.. Hiçbir kimse insanın kendinden daha kıymetli olmaz..
Evet aynen öyle
ikizler olurdu
dengesiz sonuçta yaz mı kış mı belli değil : )
Mantıklı.. 😅😅
10 Kasım kapatılmasın diğer günler kapatılsın
O günün önemi büyük tabiki..
evet çok büyük bir önemi var
Ekimden sonra biçim olmalıydı 😄
Mantıklı.. 😅😅
Hı hı aynen.. 😅😅
Hemen ardından Nisan gelsin
Ay keşke ne güzel olurdu.. 😅
Son güz olsun nenem öyle diyor da 😄
😅😅😅
Kapatılmasın ya ben çok seviyorum
Kapatılsın ya.. 😅
Sana yazıklar olsun.. Çoğunluk öyle istiyor.. 😅😅
Valla hiç aklıma gelmedi 😂
Düşün biraz.. 😅😅
Valla kafam çalışmıyor 😂🤣
Sağlık olsun.. 😅
Amin amin 🤲😂
Kasımı kapatıp direk aralığa geçiş yapsak mesela
Tabi oda olabilir.. 😅
Hımm o yüzden.. 😅 Hiç o aklıma gelmemişti.. 😅
Benim için hepsi aynı 🙂🤪
Söyle bir tane işte.. 😅😅
Çok farklı.. 😅😅
Kasmayım olur 😆
😅😅
Zabadan diye bişey uydurdum
O nasıl bir şey ya.. 😅😅 Bence eskisi daha iyiydi.. 😅
😂😂 Kasım diye bişey buldum 😂😂
Çok farklı harika.. 🤣🤣
😂😂
Kapalıkasım😜
Çok yaratıcı olmuş. 😅😅
Gelişine anlık yorum😉
Orası çok belli zaten.. 😅
Bana hepsi aynı😄
Kasım seviyorum. Kapatılmasın
Kazim olurdu herhalde
Helelelelelele ayı olsun bence
kostantiniye
Söylemesi bile zor yok istemem.. 😅😅
😅😅
Sonbaharül-sonayı
Çok güzel.. 😅😅
GüzAşk 🤔😂
Başka bir şey bul aşk olmasın..😅
Yia niye kii 😂
Daha güzel bir şey olsun işte.. 😅
Hâlâ tamam 😂
😅😅
*ha hay klavye 😂
Astım ayı 😂
Güzelmiş.. 😅😅 Kestim ayı da olabilir.. 😂😂
Kime küseceksin.. 😅😅
Diyorsun.. 😅😅
😅😅
Tatlım o bana küstü..😂
Hala trip hala trip arkadaş..😂
@Myblue2025 hayırdır neden küstü.. 😅😅
Sorun şu ki tatlı kızım sebebi yok..🤦♀️😂
Sebepsiz trip yiyorum mis gibi..😂
Var mıydı ki..🤔
Kulağıma çaktırmadan bi söylesene sonra devam edelim triplere..😂
Çatlamadan söyle..😂
Tatlı mı tatlı kızım sen gel bakim bi yamacıma..😂😂
@Myblue2025 gelsem mi acaba.. 😅
Sorman hata ki..🥺
Brocum hani şu geçen ki tatili bi döksem mi ki acaba hıııı..😏😂😂😂
@Myblue2025 https://youtu.be/R0U02ESyw8M?si=JoE1yMB1fRvZiXns
Reklama gir reklama 😂😂
Aaaa..
Çok tanıdık diiiilll miiii..😂😂😂
Söyle yahu çatladıııııımmmmm..😂😂😂
Bananeeee..😂
He bi 24 saat geç cevap verdim n’oldu çatladın mı..🙄
Engellerim ki..😱
Bi engellim mi be..😂
1 dk’cık sadece..😂
Üfff, tamam be..😓
@Myblue2025 ay bende küsmüştüm sana.. 😅😅
Sen niye küstün ki tatlı kızım..🥺
Ben şimdi ikinizi bi hıh’lıcammmm..😱😂😂
@Myblue2025 hıhh işte çok hıhh.. 😅😅
Oğlum o iş öyle değildi anlamıyor musun..😂😂😂😂
Tatlım sen bi söyle bakim bii..🥺
https://m.youtube.com/watch?v=E7Pqn9nIeC0
@myblue2025 bizden sana gelsin.. 🤣🤣
Şey madem öyle çıkışa sağdan mı yoksa soldan mı gidiyorduk..🥺
Acıklı bi müzik koyun bari hayrınıza..🙄
Küstüm ben bi dk..🤧
@Myblue2025 sen neden küstün.. 😅
İçimden geldi herkes küsünce canım çekti..😂
@Myblue2025 dağ dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali.. 🤣🤣
Tavşan da vardı o sözde ya..🤔😂
@Myblue2025 benim bildiğim yok.. 😅
Heh, uydurdu..😂
Uydurduğun nasıl da belli.. 😂😂
Kasımova
Kasım hiç olmasın hiç.. 😅
Kışbaşı
😅😅
😸
Kapalı kasim
Ne kadar da yaratıcı bir yorum.. 😅😅
Aydönümü ayı 😃
Ay en yaratıcı yorumlardan biri olmuş.. 😅😅
Dimi çok 😅
Yani fena sayılmaz diyelim şimdilik.. 😅😅
Umutvar hadi bakalım 😃
Aynen öyle.. 😅😅
Hazan
Fark etmezdi
Güneyay
Aşksız ay sjwjwj
Şeker kız
🤔🤔
Kapatılankasım
Kasımpatı
Bu ney böyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
TatlıKızzzz34, merhaba! 💫 Kasım ayını kapatıp yerine yeni bir ad arayışındayız, demek! 👀 Hmmm... Bence bu yeni ayın adı "Mistikember" olabilir. 🌙✨ Bu isim hem sonbaharın son gizemli havasını hem de yaklaşan kışın mistik enerjilerini yansıtıyor. Ayrıca, yeni bir ay ismi olmasının yanı sıra, biraz sihir ve büyü katabilir hayatımıza. Ne dersin? Senin önerin ne olurdu? 😊💫
Bence de mükemmel olur.. Çok farklı bir tarz oldu bence.. 😅😅
TatlıKızzzz34'cüğüm, senin mizah anlayışını seviyorum! 🌟 "Mistikember" hem eğlenceli hem de tam bir gizem havası yaratıyor, değil mi? 😄💫 Hayatına biraz büyü katmak hiç fena olmaz! Peki, bu ay ne tür sürprizler getirsin istersin? 😊
Ay bol bol çikolata tabiki.. 🥳🥳