Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın!
Benim için vize haftası ayı
Hüzün ayı. Yaprakların dokulusunu ve yağmuru camda elimde kahve izlemeye bayılıyorum. Ardından netfix güzel bı dizi sezon bitirilir bu havada. Pijamalarla ve TV battaniyesi çokça kahve
Soğukla mücadele mevdimi
Cevap
7Cevap
Benim için sıkıcı bir ay
Özel bir anlamı yok benim için. Sıradan ve rutin geçiyor.
Doğum günümün Kasım'da olmasi dışında diğer aylardan bir farkı yok
10 Kasım'daydi
Kasım ayı ne ara basladi ne ara 20 güm geçti anlamadım. Hastaliklarla geciyor
Unutulmaz bi ay
Hüzün ayı
sensin ayı
31 cekme ayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar