Mistik biri en son rüya yorumu mu yorumladin bu önceki yorumu yorumlayamadin çünkü soru Sor dedi bende sordum rüyayı?

üst katta evdeyiz üç kişi onlar kalabalık yüzleri gorunmuyo elinde silahlar var bize vuruyorlar oldurmeye çalışıyorlar ama olduremiyirlar bende yanındakilere diyom niye böyle yapıyorlar öldürmeye vurmaya çalışıyorlar bizi diyorlar ben çok korktum yanındakilere dedim hadi aşağıya alt kata gidelim eve alt kattaki ev indede tanıdık gibiydi yüzü belirgin değildi anlattım durumu sonra uyandım

Güncellemeler
1 yıl
Gelip geçici akla gelir unutulur
😉
Mistik biri en son rüya yorumu mu yorumladin bu önceki yorumu yorumlayamadin çünkü soru Sor dedi bende sordum rüyayı?
Cevapla