Astroloji den anlayan biri yorum yapabilir mi?

Bir iki ev de olsa yorum yapan olursa güzel olur 🌸✨

ne sorabileceğimi bilmiyorum o yüzden direkt evlerin hepsini bu şekilde yazdım 😶🤦‍♀️

Güneş burcum Yay 10. ev

Ay burcum boğa 3. Ev

1. Ev (Yükselen): Kova (17° 44' 12")
2. Ev: Koç (5° 22' 16")
3. Ev: Boğa (10° 29' 35")
4. Ev (IC): İkizler (5° 38' 9")
5. Ev: İkizler (26° 52' 12")
6. Ev: Yengeç (18° 47' 55")
7. Ev (Alçalan): Aslan (17° 44' 12")
8. Ev: Terazi (5° 22' 16")
9. Ev: Akrep (10° 29' 35")
10. Ev (MC): Yay (5° 38' 9")
11. Ev: Yay (26° 52' 12")
12. Ev: Oğlak (18° 47' 55")

Astroloji den anlayan biri yorum yapabilir mi?
Cevapla