Falcı kadınin dediğine bakar mısınız sizce ciddiye almalı mıyım?

Kendimi bildim bileli enerjisiz soğuk mesafeli donuk bakışlı biri oldum. Hayallerim bile heyecansız sınırlı şeyler. Lisede herkes ölü gibisin derdi bana. Hocalar bile ne oldu diye sorarlardi. Sonra üni ye geçtim orada biraz olsun yaşadım sayılır arkadaşlarım falan iyiydi. Geçenlerde kahve içmeye gittik bı arkadaşımla dedi ki gel fal baktiralim. Tamam dedim. Gittik kahveleri içtik bekledik kadın iyiydi bayaa bana dediği şeylerin çoğu doğruydu ve bir şey dedi hiç unutmam onu. Senin ruhun başka yerde dedi sendeki ruh vücuduna yetmiyor sana yeterli gelmiyor dedi. Önce güldüm sonra düşündüm gerçeklik payı olabilir gibi geldi. Spiritüal şeyler bazen doğru oluyor ya hani. Sizce ne yapmam lazım. Yani doğru olabilir dediği kadının bayaa ciddiydi ve diğer dedikleri de doğruydu. Arkadaşım da baktırdı onu da hep bilmiş yani kadın.

Falcı kadınin dediğine bakar mısınız sizce ciddiye almalı mıyım?
Cevapla