Arkadaşlar çekim yasasına inaniyor musunuz?

Ben de hic bu çekim yasasina falan aman hikaye millet uyduruyor diyordum ama bence doğru mesela aklımdan biri geçiyor ya o kisiyle kafede karşılaşıyorum ya da o kişi beni arıyor :D siz de böyle durumlar yaşadınız mı?
Arkadaşlar çekim yasasına inaniyor musunuz?
Cevapla