Sevdiğim bir kız var balık burcu 30 yaşında sürekli onu mutlu ediyordum ve sürekli ilgiliydim engelledi beni ne yapmalıyım?

Kızlar sizin cevaplarınıza çok ihtiyacım var.

Sevdiğim kız ondan hoşlandığımı biliyordu kendisini hep sürekli hediyelerle küçük sürprizlerle mutlu ediyordum. Sürekli yanına ellerimle çiçeklerle sürpriz hediyelerle gidiyordum sevdiği tatlıları içecekleri alarak onunla vakit geçirmeye çalışıyordum çalıştığı işyerine.


En son 2 gün önce aramız güzeldi bir sorun yoktu. Cumartesi günü aradım kuafördeyim dedi. Aradan 4 saat geçti mesajlarıma cevap vermemeye başladı mavi tık oluyordu. Cevap vermiyordu endişelenmeye başladım merak ettim başına bir şey geldiğini düşünerek tekrar aradım.


En son aradan 4 saat geçti mesaj atarak senin bu ısrarcı hallerinden çok sıkıldım artık bunaldım arama beni dedi.

Bende kendisini merak ettiğimi onun için endişelendiğimi söyledim. Bu bir bahane değil ısrarla arıyorsun dedi.


Bir daha yazma bana diyerek engelledi Whatsapptan.

İnstagram / Tiktok takipten çıktı ordan engellemedi beni.


Sizce ben ne yapmayalım düşüncelerinize ihtiyacım var


Ben terazi burcuyum 29 yaşındayım.


Onu amacım mutlu etmekti ve ilgili olduğumu her zaman yanında olduğumu göstermekti.


Onu mutlu edeyim derken sanırım çok bunalttım.


Küçük bir hediye ile yanına 1 ay bekleyip işyerine özür dilemeye gitmek istiyorum ne dersiniz?


Sinirinin geçmesini beklemek istiyorum.


Sizlerinde fikirlerine ihtiyacım var.


Lütfen bana yardımcı olun.

Sevdiğim bir kız var balık burcu 30 yaşında sürekli onu mutlu ediyordum ve sürekli ilgiliydim engelledi beni ne yapmalıyım?
Cevapla