Oğlak erkeği ile aradan 1 yıl geçmesine rağmen aramız nasıl düzelebilir nasıl iletişim kurmalıyım ondan bekliyorum?

Oğlak erkeği kişinin bana karşı ilgisi yaklaşımı o kadar güzeldi ki büyülendim resmen çok iyiydik arkadaşlarıyla tanıştırdı yurt dışı gider miyiz muhabbeti etti vs sevgili olmuş görünende ama duymak istedim ve aramızdaki şey ne diye sordum bu sorunun ardına sanki hemen evlilik düşünmüşüm gibi tepki verdi soğumuş ve iletişim kesildi 1 ay sonra görüşürüz demiştik ama bana karşı çok kırıcı olduğu için artık bir şey yazmadım o da yazmadı öyle kaldı ve bence buzlar erimiştir takipleşiyoruz ara ara hikayelerime bakıyor ben de öyle ama iletişim yok 1 yıl olmak üzere beni düşünüyor mudur tekrar olalım isteyip de yazmıyor olabilir mi nasıl tekrar iletişim kurup aramız nasıl düzelebilir sizce düzelebilir mi? Özellikle oğlak erkekleri fikir taktik verirse çok memnun olurumm ben malum kişiyi çok özledim :/

Oğlak erkeği ile aradan 1 yıl geçmesine rağmen aramız nasıl düzelebilir nasıl iletişim kurmalıyım ondan bekliyorum?
Cevapla