Istihare ruyami yorumlayacak birisi var mı ?

Merhaba, ben bu gece istihareye yattim gorustugum cocukla aram cok bozuk oldugu icin. Ruyamda komsularimizin bizi mahkemeye verdigini, kavga ettigimizi ve 4 sayisini cok gordum. Yorumlayabilirmisiniz?

Istihare ruyami yorumlayacak birisi var mı ?
Cevapla