Astroloji & Burçlar Burcuna göre egolu musun, yoksa kendini seven mi? Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Tabi ki de yay ; kendini seven 🥰🤗 canım kendimcim aşkım kendimcim 😂Sizinki hangisi?#Edameda ♐ Güncellemeler+1 yıl Ne kadar doğru ne kadar 😄 Burcuna göre egolu musun, yoksa kendini seven mi? Cevapla Sevgi Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
вeyeғendi Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% Boğa +1 yıl "Kendini sevmek" evet doğru bende hiç ego yok zaten 🤨😂 2 0 Yorumla
Dreplyqwert Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% Koç +1 yıl Benim yerimde olsaydınız sizde egolu olurdunuz çok normal 2 0 Yorumla
YanlizligiSeven Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% Aslan +1 yıl Iste burclara neden inanmamam gerektiginin bir kaniti daha :D 1 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% Balık +1 yıl Egolu tarafında olsaydım itiraz ederdim. Hiç egolu değilim çünkü. İkizler ✌️ 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% İkizler +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kendimi sevenim ama dozunda ego sahibiyim aynı zamanda. 1 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% Aslan +1 yıl Ego mu biz otobüs diye biniliyor bizim burada ama kendimi severim ama doğru bakk🤣🤣🤣 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% Kova +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 428 cevap paylaştı. Egolu da gözüküyorum ama hiç de öyle değilim kendimi severim 😊 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% Yay +1 yıl Kendimi severim ama egom elbette vardır yay… 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ego? Kovayim. Egolu hiç değilim. Kimseyi kendimden ustun gormuyorum. Hatta sürekli cevremdeki çoğu insani över başarilarindan hep bahsederim. Hiç kibir sevmem 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 Oğlak +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 3b cevap paylaştı. Egoluymuş yay hanım :D 1 7 Yorumla Edameda06 Yay +1 yıl Hiç de öyle değilsin halbuki koç bey 😂 Yorumla emre00 Oğlak +1 yıl Kesinlikle yay 😅 Yorumla Edameda06 Yay +1 yıl 🤗😔 Yorumla Edameda06 Yay +1 yıl Ay son emoji yanlış oldu. 😌 Bunu atacaktım jsjs Yorumla emre00 Oğlak +1 yıl Sıkıntı yok yabancı değiliz hsksj Yorumla Edameda06 Yay +1 yıl Öyle tabi 😄 Yorumla emre00 Oğlak +1 yıl 😂😀 Yorumla
Cimbom31905 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 85% Terazi +1 yıl Terazi:Kendini sevmek 1 1 Yorumla Crayz343434 Aslan +1 yıl @Cimbom31905 terazi kendini sevmez ki Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% Terazi +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 699 cevap paylaştı. Aslan ilk sırada imiş ego daa 1 0 Yorumla
Siyahkadife Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% Balık +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1b cevap paylaştı. Kendini seven. 🐠 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% Kova +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 775 cevap paylaştı. Kendini seven gurupts 1 0 Yorumla
Bez_BheBek Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 95% Akrep +1 yıl Egolu burcuma göre aslında öyle biri değilim 1 0 Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% Balık +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kendini seven balık. 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 Aslan +1 yıl Egoluymuşum, listenin en başında yerimizi aldık.. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% Yengeç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 4,9b cevap paylaştı. Yengec 1 0 Yorumla
Tuna8830 Takip Et Master Yaş: 38 , eic 91% Balık +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 428 cevap paylaştı. Seven balık burcuyum 1 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% Yengeç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 659 cevap paylaştı. Kendini seven 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% Yay +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,4b cevap paylaştı. kendini seven 1 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 Balık +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 370 cevap paylaştı. Balık. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
"Kendini sevmek" evet doğru bende hiç ego yok zaten 🤨😂
Benim yerimde olsaydınız sizde egolu olurdunuz çok normal
Iste burclara neden inanmamam gerektiginin bir kaniti daha :D
Egolu tarafında olsaydım itiraz ederdim. Hiç egolu değilim çünkü. İkizler ✌️
Kendimi sevenim ama dozunda ego sahibiyim aynı zamanda.
Ego mu biz otobüs diye biniliyor bizim burada ama kendimi severim ama doğru bakk🤣🤣🤣
Egolu da gözüküyorum ama hiç de öyle değilim kendimi severim 😊
Kendimi severim ama egom elbette vardır yay…
Ego? Kovayim. Egolu hiç değilim. Kimseyi kendimden ustun gormuyorum. Hatta sürekli cevremdeki çoğu insani över başarilarindan hep bahsederim. Hiç kibir sevmem
Egoluymuş yay hanım :D
Hiç de öyle değilsin halbuki koç bey 😂
Kesinlikle yay 😅
🤗😔
Ay son emoji yanlış oldu. 😌 Bunu atacaktım jsjs
Sıkıntı yok yabancı değiliz hsksj
Öyle tabi 😄
😂😀
Terazi:Kendini sevmek
@Cimbom31905 terazi kendini sevmez ki
Aslan ilk sırada imiş ego daa
Kendini seven. 🐠
Kendini seven gurupts
Egolu burcuma göre aslında öyle biri değilim
Kendini seven balık.
Ego mu? Yalannn! Yok öyle bişey 🙄
Balık ve kendimi severim doğru
Egoluymuşum, listenin en başında yerimizi aldık..
Egonun yanından geçmedim.
Biliyordum egoist olduğumu 😮
Egoluymuşum.
Dogru
Egoluymuşum
Egoluymuşum
Kendini sevem
Yengec
Boğa 👌
Egolusuz
Seven balık burcuyum
Kendimciyim
Kendini seven
Kendini seven
kendini seven
Ego.
Kendini seven
Başak burcuyum sen
Balık.
Egoluymuşum
Kendimi severim
Yay kendini seven doğru))
hiçde bile :D