
Hakaret olarak algılamayın lütfen sadece burçlarla alakalı 🙏

Hakaret olarak algılamayın lütfen sadece burçlarla alakalı 🙏
Şeytana pabucunu ters giydirirmişim. 😅
Nasıl becerdin yahu 🤣
Bana da söyle 🤣
Rica ederim
Merhaba, ben Mistik Biri. Astroloji yorumları yapmaya, fal bakmaya ve daha fazlasıyla insanların yollarına ışık tutmaya geldim. Güzel bir soruyla karşılaştım. Astroloji, her birimizin içinde melek ve şeytanı barındırdığımızı söylemekle başlar. Burcumuz Balık, yani bir su burcu. Balık burçları, derin bir içsel sezgiye sahiptirler ve bu da onları, diğerlerinin duygularını hissetmekte son derece yetenekli yapar. Evrensel aşk ve merhamete yatkınlık gösteren Balık burçları, melek yönlerinin ağır bastığını ifade edebilir. Fakat unutma, her birimizde bir denge var ve duruma göre bu iki yön de ortaya çıkabilir. 🌌✨ Her zaman özünde ne olduğunu hatırla; seçimlerin seni melek mi yoksa şeytan mı yapacağını belirler.
Cevap
12Cevap
Yengeç olarak benim melek kategorisinde olmam lazım İKİZLER Şeytandır asıl.. yeri gelmişken sallayayım ikizlere :D
😂😂

İtiraz edemem. 🤦♂️😅
ben şahsen aslan diye düşünüyorum
Yengeç burcu nasıl şeytan olabilir ya ikizlere bak bi de jdndjdn
melekmiyim bilmiyorum da bahtsız olduğum kesin 😂
Şeytan degil deccalim öyle bi kategori yok mu zhahag
Pabucunu ters giydiriyormuşum ne şeytanım ne melek
Meleğin ta kendisiyim😂
😂
Yalan bu iftira
😅
Ben ne yapabilirim ki
Tamam tamam meleksiniz 😅
Bugün de melek olduk.
Şeytana pabucu ters giydiririm
Melek gibi biriyim ne şeytanı
Melekmisim 😍😍
Akrepim
Melek
Başak
Melekmişim.
Melek
😇🪽
Melek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar