Bir rüya gördüm anlayan kişiler yorumluyabilir mi?

Rüyam şöyle başlıyor eskiden çalıştığım iş yerinde güvenlik kameralarından sorumluyum yarı patron var gelip bana kameralara bakmak bir şeyi silmek istiyor sordum ne silmek istiyorsunuz diye o da karımı aldattım kameralar da görünüyor ben de yardım edemiyeceğimi söylüyorum bu da sinir olup karısına ve arkadaşlarıma sanki onunla ben birlikteymişim gibi gösteriyor karısı da arkadaşım bu arada neyse daha sonra herkes bana kötü davranıyor bende işi bırakıyorum evde de annem hariç herkes kötü davranıyor bana sonra gerçekler ortaya çıkıyor herkes özür diliyor iftira atan o patron da çok pişman ama ben çok üzgün bıkkın görünüyordum ve kimseyi dinlemedim sonra zaman atlaması gibi bir şey oldu o patronum 2 kız arkadaşım ve bir de başka bir adam gördüm patronum kendini affettirmek için beni bir gezi çıkarıyor bu kişilerle ben hiç memnun değilim hiç konuşmuyorum ama o hiç tanımadığım adam benimle konuşuyor ben de konuşmaya dalıyorum onunla ve gerçekten gerçek hayatta gülmediğim kadar o adamla gülüyorum çok eğleniyoruz onunla arada o patron olucak adama da laf sokuyorum sonra tuvalete gidiyorum tam çıkıcaken o yakınlaştığım adam ve patron olan adamın konuşmasını duyuyorum meğer bu adama mı patronum tutmuş onu affedyim diye bunu duyunca çok üzüldüm benden hoşlandığını sanmıştım çok eğlenmiştik onunla işte sonra ortaya çıkıp bağardım nasıl yaparsınız diye o tanımadığım adama anlatım herşeyi o patronun bana iftira attığını adam duyunca şok geçirdi patron ona başka türlü anlatmış neyse ben o sinirle gitmeye çalışıyorum ama olmuyor o adam beni durduruyor kendini açıklamaya çalışıyor ama gene durmuyorum benden hoşlandığını söylüyor sonra beni öpüyor ve rüya bitiyor ama bittiği için çok üzüldüm bir boşluk hisetim

Bir rüya gördüm anlayan kişiler yorumluyabilir mi?
Cevapla