Eğer büyü olduğunu dusnuyorsaniz büyü vardır zaten negatif enerjiler düşünceyle başlar bunu unutmayın Allah'a sığının hocaya felanda gitmeyin hepsi para tuzağı ve yalan
Ana Sayfa > Astroloji & Burçlar > Sorular > Kızlar eşimle çok iyi anlaşan bi çifttik son bir aydır sebepsiz yere tartışıyoruz büyü yapılmasından şüpheleniyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ayrılın o halde
Ay bi kes
İnanmayın büyüye felan evin her tarafını sirkeli suyla silin süpürün.
Evet hiç denemedim yarın ilk işim onu yapmak
Eğer büyü olduğunu dusnuyorsaniz büyü vardır zaten negatif enerjiler düşünceyle başlar bunu unutmayın Allah'a sığının hocaya felanda gitmeyin hepsi para tuzağı ve yalan
Ama bu işi parasız yapan hocalarda var
İnanma gene Allah'a sığın kardeş
Peki ilgin için teşekkür ederim
Rica ederim bu arada sana yazan kırolara cevap verme hepsi abaza konuşcak karı arıyorlar...
Zaten kabul etmiyorum konuyla alakalı buradan da yazabilirler özele gerek yok
Aynn oyle
Biliyorum aslında sorunun ne olduğunu
Burdan diyemem. t. ak. pp
Neden buradan diyemiyorsun
Bekliyorum
İstkk lütfen
Ne bekliyorsun diyecek olan buradanda der
Ne kadardur evlisiniz
2 senedir evliyiz ilk defa bu kadar küs kaldık
Sorun ne
Son bir aydır tartışmalarımız oluyor neden bile yok evden çıkınca birbirimize karşı yumuşuyoruz ama eve girince tartışıyoruz
şu an yanında mı ne zaman gelecek
Birazdan gelecek yanımda degil
Gelene kadar gizliden çıkayım mı daha detaylı konuştun
Anlıyorsun galiba bu işlerden
Evet çıkabilirsin yanımda olmasında da bir sorun yok
Oda bunun farkında
Çıktım şimdi müsait olduğunda yazabilirsin
Evliligin sorumlulugunu kaldiramiyorsunuz
İki senedir kaldırılan sorun şuna mı kaldırılmıyor
Ekonomik bunalimdir ya
Umarım öyledir
Evlilik öyledir ilk 1sene renklidir sonra bi sıkılıp kavga edersin sonrasi alişma ve kabullenme surecidir
İletisim kurup sorununuzu konuşup duzeltmelisiniz
Ya da gerçek karakteri ortaya çıkmıştırr
Hayır oda bunun farkında ve eve girince oluyor
Mesaj ıstegni aç yazayım ordan sana
Nasıl açacağımı bilmiyorum
Tamam sn beni tkp gndr
Gönderdim
büyü yok sadece aldatılıyorsun
Hayır ev dışında iyiyiz gayet
evde huzursuğluğu başlatan kişi kim oluyor genelde, o ilk kıvılcımı atan
Bazen ben bazen o oluyor
bilemiyorum balım böyle şeylerde genelde aldatılma olur işin içinde, büyü olsa evin dışında da olur gibi geliyor bana bu işleri bilmiyorum tabi ama
Hayır aldatsa bir kadın anlıyor
Muhtemelen istediklerine hayır diyorsun
Hayır iyiydik hep
daha iyi olun 🙏
Umarım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için
Ya da başka bi kadın?
Bunu yapan biri kendini belli eder
Yani sadece büyüye yorma olayı belki gergin bi zamandır belki evlilik monotonlaşıyodur
Evet haklısın ama gergin zamanı evden çıkınca düzeliyor mu
Benim sana bunu sormam lazımdı 😂
Büyü diye bişey yok masal
Peygamber efendimizin bile saçının teline yapılmış
İnsanlardan üstün değil onlar iradeni güçlü tutarsan işlemez ama korktuğunu belli edersen daha çok gelirler
Olabilir
Olabilir bakmak lazım
bir hocaya görünün
Gidicez evet ama anlayan varsa fikir almak istiyorum