
Diyorlar 6 Eylül'üm için...
Herkes hoşuna giden söylemi üzerine çekiyor işte: "Ben tatmini"

Diyorlar 6 Eylül'üm için...
Herkes hoşuna giden söylemi üzerine çekiyor işte: "Ben tatmini"
Hayır ben inanmıyorum ama eğlenceli buluyorum bu tür konuları çünkü burcumun veya yükselen burcumun özelliklerinin çoğunu taşıyorum.. ama işte güneş ayda ay gibi şeylerin etkilediğine inancım yok.
Sen hangi burçsun abim?
Koç, yükselen yengeç abi
Anladım abim, peki
Ast. İlimi gökte ne varsa yer de o vardır
Ne varsa alemde o var ademde hesabı
Çok mistik bir bilim dalı
Bunun Avrupa da üniversiteleri var
Biz de ise astrologlar ya show ya hobi olarak yapıyor
Oysa bu bir enerji okuma sanatı
Herkes kendi doğum haritasına ömründe bir kez baktırmalı
Konu sadece kendi burcun ve özellikleri değil
Aslında her burcu içimzde taşıyorz
Bazıları daha belirgin bazıları silik
Seni EIC sececegim
Mersi
Astronomi ve astroloji bilim dalları bir inanç olgusu değil… Gezegen çekimleri, insan üzerindeki etkilerine inananlardanım amaaa günlük burç yorumlarına değil tabi bu inancım:)
Evet, alakadar olurum, inanıyorum da, yükselen burcun da etkisi oluyor bence.
Bu arada geçmiş doğum gününüz kutlu olsun, sağlıklı ve mutlu seneler diliyorum.
Çok teşekkür ederim, sizin de nice sağlıklı ve mutlu yıllar geçirmeniz dileğiyle 🌸
Bugünü 6 eylül sandım, yanlış oldu, ne çabuk eylüle gitmişim🤦🏻♀️
Sonda yazılı olan 6 eylül kafamı karıştırdı
Olur bazen öyle, ben hiç bu yönden bakmadım. Geçmişin uzaklığı yerine düşüncenin yakınlığı daha tatlı
Cevap
9Cevap
İnanıyorum doğruluk orani cok yuksek
17 eylul. basak.
Zorsun başak bürcü zorsun. Arkadaslarim bana hepsi der ki ikili karakteri olan insanı sende gördük
Hem eğlenmeyi seviyorsun hem sakin kalmayı
Hem sabaha kadar gezmek isdiyorsun bazende evden cikmak isdemiyorsun
Hem çok komiksin hemde çok ketumsun. hem ciddi ilişki insansin hemde flört yapmaya bayiliyorsun. Ya çok yiyorsun ya da hiç yemiyorsun. hem ağliyorsun 5 dakika sonrada neşelenib havalara uçuyorsun. Her şeyden tez sıkılıb başka şehirler değiştirmeye bayiliyorsun ama sen komfor alanından çikmayi sevmezsinki. Hem komfor alani diyorusun hemde yurt dişinda yaşam diyorusun... yuru git Allah aşkina seninde bir sözün o burune ters 😅
Kendimi gördüm 😄
😅🤦
Hayır
Astroloji saçma ben inanmıyorum şahsen bu tip şeylere
Ben de öyleyim, "Ben tatminliği"nden de bu yüzden bahsettim; falın yandaki diğer boş hali
İnanacak gibiyim artık o kadar övülüyor ki 😁
Beğenilme güdüsü gibi bu da, aynı:)
Ne güzel yazdın öyle...
Rica ederim
Keşke azıcık ne kadar garantici ve paraya düşkünü olduğunuzu da anlatsaydın😂😂
Para harcamayı çok severim, bunu aldım 😄
Hoşuma gideni çekiyorum ya ben, sen de ya :)))
🐣 😂
Yengeç burcunun neredeyse tüm özelliklerini taşıyorum ✨✨
Yaz bakalım?
Evde vakit geçirmeyi severim, ince düşünürüm içimde küçük bir anne var, sezgilerim kuvvetlidir, aşırı detaycı olabiliyorum bazen. Merhametliyim ama bir o kadar da soğuduğum insanı hayatımdan tamamen silebilirim. Kırılgan bir yapıya sahibim, kendim ince düşündüğüm için karşımdaki insandan da ince düşünce beklerim. Yetenekliyim el becerim iyidir, mutfakta olmak mutlu eder. Burç özelliklerinde anlatıldığı kadar aşırı duygusal değilim. Çok çok önceydi bunlar, törpüledim duygularımı. Şimdi herkes layık değil benim bir gr dahi üzülmeme. Değerliyim kıymetliyim. Bence hepimiz öyleyiz. İyi insanlara denk geliriz umarım ✨🌸
Ne güzel özellikler böyle... Allah seni de iyi insanlarla karsilastirsin 🌸🐣
Dayanamayıp hepsini de kaptım bunların 🥲🌸
Cansın 🌺
Elbette sonuçta dinen bile burçlar kabul edilmiş kutsal kitabımızda, herkesin bir mizacı var. 4 elementin sırrını çözen insan bu dünyada herşeyin sahibi olur.
Ben aslan burcuyum zaten ve inanıyorum ki aslan burcunun özelliklerine sahibim inatçı bir o kadar gururlu rehberlik yapmayı seven baskın karakter Bir de süslü
Kesinlikle inaniyorum. Rahatsız edici bir rahatlığım var
Yaydaslarima selam olsun ❤🖤🤘
Astrolojinin birey üzerinde etkisi yoktur inanılacak bir konu değil gerçek bu. İlgilenenler aldanmayın böyle şeylere arındırın kendinizi
Astroloji elbette vardır. Lakin birey üzerindeki etkileri burçlarla bağdaştırılamaz. Karakterinle alakalıdır..
Evet cogunluk dogru yukselen ve ay burcu bile herseyi ifade ediyor
Hayır burçlara ve insan üzerindeki etkisine inanmıyorum çünkü burçlar bana aşırı saçma geliyor.
Cok inanmasamda var mesela aslan ve yay burcu kadınlariyla cok anlaşamam ama boğa, balık terazi kadınlarıyla iyi anlaşırim
Ben de başağım, inanırım burçlara.
Hangi gün?
🌸
Tamamen saçmalık oldugunu düşünüyorum
Astrolojiye inananlar var, inanmayanlar var.
Hayır inan mıyorum ben ama okurum 😂😂😂
Evet inanırım
Hiç inanmıyorum
Her zaman yansıtmıyor
Hiçbişeye inancım kalmadı. Ruhum çok yorgun
Eğlencesine takılırım ciddiye almam
Tamamen degil.
Genel olarak inanmıyorum
Bazı seykerine inanırım..
Şeylerine*
Genel olarak inanıyorum
Hayır anlam vermem
Evet
Hiç inanmıyorum
Hayır, inanmıyorum.
Evet inanırım
Kısmen
İnanırım ben ✍🏻
İnanırım.
Zırvaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?