Astrologların dediğine göre ilişkiler için kadersel bir dönemdeyiz 👀


Olumlu yönde bir başlangıç söz konusu...
Teşekkür ederim...
💜 💜
5 günüm kalmış off
Cevap
0Cevap
Karakteristik özelliklerine inanıyorum
Zira inkar edenlerin bile Burcu’nun özelliğini taşıdığını görüyorum
Sadece burç uyumuna inanıyorum
İlgi alanıma girmiyor
Fazla ilgilenmiyorum.
Kesinlikle inanırım
Astroloji hakkında tüm bilgiler
inanmıyorum
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar