@isabella181919 yarından itibaren sen aslan ol, ben ikizler😌 değişiklik olsuun yaahuu

@isabella181919 yarından itibaren sen aslan ol, ben ikizler😌 değişiklik olsuun yaahuu

Ouuuuu kızim ikizler demeyekde sen benim gibi davransana bende senin gibi sfsffsd
Aşko beynim durdu ne diyon sen shsbaba
Ciddimisin sen ahahahhaha
Ciddiyim vallah dhsbah konuya fransız kaldım
Allahim yaaaaa kizim sen harbi ben gibi davraniyon yani karakterlerimizi değisek diyom
Sgfsfsffsffsfsffssf fransız ne alaka ki ahshhaha
Türklerde konuya fransız kalmak diye bi söz varmış ahajajaja
Biliyorum aşkm sen boyle diyince kendimi geri*zekali gibi hiss ediyom valla😂
Aşko bizi bizden başkası anlayamaz galiba dhshahah
Valla okuyan birisi bunlari kessin anlamaz 😉🤣👍
Varsa bir başak alalım jdndkx benim odamı toplamam gerek 😃
Başak tanimyorumm😄
Cevap
15Cevap
Kimseyle burcumu değiştirmek istemem.. yengeç olarak memnunum ben
Fazla duygusalsın yahu
ne yapayım kötü mü olalım illa sdfsdf
Akrep ol biraz
istemiyorum hiç bir burcu akrep hiç olmam
Tımam
Tamam bir günlüğüne
@sozsuzzaman borçlarımızı değişelim 😃😃😃
Ben yengeç 😂
Kız bir ayni burcuz dimi
Kiminle 😂
Süper 😂
Acun Ilıcalı ile sddsfs konseyde yarışmacıları buranın patronu benim diye azarlamak istiyorum 😃👍
Aahahah😄
Annemle değiştirmek isterdim ben aslan o yay olsun
Aslan olmak güzeldir
Öyle galiba
@Aybuke6 tatlı oluyor bu kızlar birde neden tatlılarmış bende görmüş olayım🤭
Kimseyle değişmem Aslandan başka burç bilmem tanımam.
Bir aslan dahaa
İkizler olmasaydın iyiydi. İkizler kadını çekilmiyor 😀
Zengin burç hangisi ise onunla değişmek isterdim. Belki bize de biraz bulaşır.
Burcumu kiminle değiştireyim aman boş ver kalsın yay burcu.. Benim burcum gibi enerjik bir burç daha yok ki.. 🥳
Balık burcuyum. Aslan burcu kimse onunla burcunu değiştirmek istiyorum bir günlüğüne değil her günlüğüne.
Fark etmez burçlara pek inanmıyrm çünki Aslan burcuyum ben ve bahs edilen hiç bir özelliyi yok aslanın bende o yüzden önemsemiyorum
Burcumu alacak kişi mutsuz olur alıştım ben vermem
yok yok ben burcumdan memnunum değiştirmem :)
Bir aslan olarak, asla değişmem. 1 gün için bile vazgeçmem 🙂
İkizlerle bakalım nasıl oluyorlaşmış sjsjsl
Eğlenceli oluyorlarmış
Bir günlüğüne koç burcu olmak isterdim
Değişmeyeyim ya iyi kalsın böyle
Kendi burcumdan çok memnunum
Hayır asla istemem
Kimse ile, aslan burcu olmak ayrıcalıktır. 🦁♥️
Yay olmak istedim ben merak ediyorum 😂
Burcumu severim
Tayyip'le
Sebep?
Terazi mi burcun
E isminin yanında terazi vaaar
Heaa aslan olmak iyidir
Liderliktir
Cassiee
Etiket yapmıyon diyene bak
Ona bildirim gitti bile hisseder ruhu annemin
Haahsba benimkiler hissetmesinler sonra şımarırlar
Yayim kimseyle tatlim
Kimseyle
Hiç kimseyle
Kimseyle
Bi terazi olarak akrep olmak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar