Çok dua ederim size nolur okuyun 2 haftadır flört ettiğim akrep erkeği beni neden engelledi sizce?

Bizim arka mahallede hep görüyorduk birbieimizi beni görünce arkadaşlarıma bir şey söylüyor aşırı bakıyordu. İki hafta sonra eve giderken arkamdan koşup merhaba adın ne dedi söyledim sevgilim var mı önce ona göre şey yapayım dedim yok sevgilim dedim instagramini verirmisin dedi ben öyle herkese vermiyorum instagramimi dedim. Tamam nasol istersen dedi. 1 hafta boyunca daha görmedim bir hafta sonra ben iş yerinde çalışırken bir tane çocuk bana gül getirdi üstünde o çocuğun ismi yazıyordu bana gül yollamisti. Çok şaşırdım ve çok sevindim çünkü ondan baya hoslaniyordum ama belli etmiyordum. Akşam eve giderken yanına gittim şaşırdım beklemiyordum dedim az sohbet ettik instagramini vercekmisin dedi verdim. Eve geçince yazdı bana sohbet ettik benim ailem çok katı ilişkim olmasına asla izin vermez rahat dışarı bike cikamam rahat bulusmama bu durumu ona anlattım ilk günden bilsin diye. Onunda aslında hoşuna. Gitti gibi. Bana başkasi olsa hemen hayvan gibi atlar buluşmak gezmek tizmak için ama sen öyle değilsin bende öyle değilim zamana bırakmak en iyisi zaten olacaksa olur ben asla sıkmam seni dedi ailen sıkıntı değil sen ne zaman ayarlardan buluşuruz dedi. Öyle sohbet ettik oda çok mutlu oldu bunu çok belli etti. Kaç kez buluşalım bı 15 dk otururz dedi ayarlayamadim sabah işe giderken bı beş dk benle yürüdü öyle görüştük öğlen isnyerimin onune gekdi sohbet ettik. Yanımdan gidince bana çok tatlısın falan yazdı teşekkür ettim. Hiçbir sorun yoktu. Sonra mesajlarıma geç bakmaya başladı. Ona bende mesajlarima çok geç bakıyorsun eğer konuşmak istemiyorsan bunu bana şöyle sende bende zaman kaybetmeyelim dedim ses attı bana hayır beni yanlış anlama çok yogunum konuşmak istemesen peşinden kosmazdim falan filan konuşalım diye tutturdu. Sohbete devam ettik Instagram'dan yazıyoruz bir hafta oldu dışarı çıkmıştı napiosun dedim kafede oturuyoruz dedi hangi kafe dedim geç bakınca neyse iyi geceler yazdım kafenin adını yazdı geç baktığı için sinir oldum. hadi sana iyi geceler yazdım tekrardan oda iyi geceler dedi. 6 gün oldu yazmadi bana onun yazmasını bekledim yazmadi. Dünde hikayeme bakio beni takipten çıkmış. Bugün nedenini sorcaktim iyi akşamlar rahatsız ediyorum kusura bakma dedim. Bana sadece büyür yazıp beni engellemiş sizce neden olabilir çok sıkıntı yaptım. Bu arada bu çocuğun bir tane daha tanıdığı o mahllede instagramimi istemişti vermistin baktik bizden sevgili olmuyor kanka olmuştuk o çocukla takiplestigimizi görmüştür illaki ondan kaynaklı bir şey olabilir mi ama öyle olsa söylerdi sanırım. Bana neden büyür yazıp beni engellledi sizce ben kafayı yemek üzereyim nolur yardımcı olun banaa

Çok dua ederim size nolur okuyun 2 haftadır flört ettiğim akrep erkeği beni neden engelledi sizce?
Cevapla