
Küfürbazhaydo olduğum doğrudur sinirlendirmesinler naaapim😀😒

Küfürbazhaydo olduğum doğrudur sinirlendirmesinler naaapim😀😒
Abooo, ne çok küfür ediyormuşuz öyle, hatta en çok yaylar küfür ediyormuş, halbuki öyle çok küfür etmem, her sinirlendiğimde küfür etmem, hiç küfür etmiyor da değilim.
Yayımsı oluyorsun o zaman sen😀
Evet, yayım ben ☺
Cevap
29Cevap
Yengeç %90 hayır sinirlenince küfür etmiyorum zaten küfürü de sevmiyorum. sakin kalmak daha iyi gelir bana
Burcumla alakası yok. Sinirlenirsem yedi sülalesine güncelleme getiririm.
Can Yücel'in yolu yolumuzdur Orti 😂
Kimlere gerçek kişiliğinizi gösteriyorsunuz? ↗
Anlamaliydim 😂😂😂
%87 ediyormuşum ama bu yüzdelik oran az geldi gözüme...😄
Yükselt bakim yüzdelik oranım ne olcak.😄
Iyy yayın ağzıda çok pismiş istemem.😄😄
Alınma alınma oranın çok başarılı.😄
87 ne yaa ben hiç küfür etmem ki sevmem de kaba konuşmakta dahil buna saşkınım şu an 😂
Hadi hadi illa oluyordur shsjsn
S*lak mısın diyorum bazen ajjssj
Eşikten girer beşiğe , nefes alandan girer mezar taşına kadar söverim 😂
Çok mu belli oluyor kız 😂
Tamam o zaman doğru yoldayım 😂
Yolum demişsin zaten süperReyis 😂
Hem ne demiş ünlü düşünür sıla ‘ acısa da öldürmez ‘ 😂
Asla etmem diyecektim ki %3 müş zaten. O da aptal filandır 😂
Yengeç 90 diyor ama ben genel olarak küfür eden birisi değilim sinirlenince de etmem 🙄
%789 iyimiş 😂😂 ben ediyorum yaa yeri gelince affetmem 😂
Küfür etmeyi sevmem ama yüzde bi milyon çıktı 😂
Bizimle değılsın😀
Sevmem dedim etmem demedim 🤣🤣
😀😀
Yay doğru çok fazla argo kullanmam ama sinirlenirsem yüz yüze iken yedi ceddine kadar söverim
Evet ya özellikle de maç izlerken. Keşke maç izlerken yaptığım küfürler günah sayılmasa 😅
Zirvede oluşum %999999999 ile. 😅 Yok ya sadece hak edene.
Boğayı o raddeye getirenler utansın akskdkdkflflglgl
Çok şükür ağzımız bozuk birader karakterimiz değil 😃
Burcumla ilgisi yok, sinirlenince çirkinleşirim evet.
Ne alak yengeç in küfür etme oranı lan bile demiyorum kolay kolay
ben balık doğru : küfür hayatımda yok.. acizlik göstergesidir bana göre
Boğaya güldüm
s. lan balık burcunu ezik mıymıntı görmüşsünüz.%3 yazmışlar bi de utanmadan. ananızı bile becerir öfkelendiğinde. sadece sabırlıdır kolay oyuna gelmez. geldi mi de tersten görürsünüz şeyinizi
Ben sinirli olmadan da küfrediyorum o kadar denyo varki etrafımda benim gibi hacı torununu bozdular.
Terazi 🤦♂️
Çok yüksek çıktı ifşalandım😅
Kaçmaz 😀
😅😅
%345 diyor, oysa ki yay gibiyimdir 😂
%278 habaha kuruu iftira😄
Boğa canımmm boğa 🥳
Zirvedeyim duymuyorum sdjaja
Yay’ları iticem :D
Ben tüpümle geldim :D ndjsja
Hepsini bitireceksin dimi :D yemezler djdj çekiş o çekiş
😋
Cok sabrettiysem ve suistimal ediyorsa belki patlama yaşanır
Ne demek %10.. Şiddetle reddediyorum..
boga fsjlksdgjlkks
Yay olan ben 🤣🤣😂😂😂
%87 o da trafikte
Garanti kanka HHAJLKŞFDSDSAF
Burada 3 yazıyor ama ben baya ederim :D
Namı diyer küfürbaz haydo derler bana
%10
Benim burcum sinirlenince ağlar sjs
Burcumun özelliklerini bilmiyorum
O nasil oluyor nan :D :D
Burcum söylermiş ben söylemem
Ah bu ben😂
Ben boğa 🥺
%789
%90 çok az
İkizlerim bi dakika melek bi dakika şeytanınm
Yarısı kadar 😃
Küfür şart ya 😂
Boğa 🤠
Üzerine yakışacak birisi olursa ederim..
Yok etmez
Yalan :D
Ediyormuşuz
Ewet 789 muş
Hahahahaah 2. Olmamış 😅😅
Koç % 345
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?