Hiç bir arkadaşınızla konuşurken aslında senide hiç samimi bulmuyorum, sadece vakit geçiriyorum diye düşündünüzmü?

Akrep burcu kadını olarak çok güvensizim kendime , sevgilime bile hele hele arkadaşdan ağzım yanmış. Yinede yeni arkadaşlarıma (yenide pek sayılmazlar 2,3 yıl oluyor) güvenemiyorum kimse sanki kimseyo hakikaten dinlemiyo ve bu beni sıkıntımı derdimi bölüşmemeye teşfik ediyo. Sizde de öylemi?
Hiç bir arkadaşınızla konuşurken aslında senide hiç samimi bulmuyorum, sadece vakit geçiriyorum diye düşündünüzmü?
Cevapla