Selamlar
Boğa erkek arkadaşım 2 aylık var biraz tartıştık önceki aylar da davrandığı gibi davranmıyor üstelerdi yazmadığım konuşmadığım zaman şimdi yazmıyor bir mesaj atardı en azından o bile yok ayrılmak mı istiyorsun dedim söyle cevapta vermiyor bana ilgisiz olduğumu söylüyor ben de ona bana ilgisiz davranıyorsun ilgilen benimle dememe rağmen ne yazıyor ne soruyor ayrılık teklifi sundum beni oyalama diye başka konuya geçiyor söylememişim gibi davranıyor genelde sinir ediyormuşum onu en son bir yerde toplumda oturmak zorunda kaldık mecburen eliyle gözünü kapatıyor başına koyuyor kısaca görmek istemiyor beni derdi ne anlamadım yardımcı olun ne yapmalıyım mesaj atayım mı ne yapayım çözemedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer