Sosyal medyadan bir İkizler flört erkeği ile tanıştım. Yakın yerlerdeyiz. Görüntülü konuştuk falan. Beni hoş bulduğunu ilgisinin olduğunu söyledi. Dün mesajıma cevap vermedi ve görüldü bile atmadı. Sizce bu taktik mi?
İlk önce birine ilgim var de ve sonra kaybol ortadan sizce bana tekrar yazar mı? Kendisi İkizler burcu lütfen yardım eder misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Xnsnjxjejdjd sictin knk seni kendine baglayip cinselligini kullanip birakacak bide 18-24 yas araligindaysa
Evet kanka yaş aralığı çok doğru.
Ammavelakin ona o cinselliği veremeyeceğimi söyledim.
Bak knkcim biz once kendimize baglariz sonra birakiriz soguk yapariz ve soguklugumuzun sebebini cinsellikle alakadar ederiz ve o bakirligi aliriz tabi ben katı bir idealist oldugum icin bakirligimi herkese vermem ama onun boyle biri olmadigina eminim
Evine gelemeyecğimi soyledigim akşamdan beri yazmıyor zaten bu tamamen kendine bağlama taktiği mi 😅
Evet 😂
Kendine bağlayınca ne olucak o halde?
Bir sürü kız var zaten cinselliğe kolay ulaşıyordur eminim
Bana onu onun silahı ile vurabilecegim bir akıl ver lütfen alsllslsnsks
Bakirligi almak daha zevklidir hem bir elin nesi var iki elin sesi var
Onu kendine baglayip red ede bilirsin
Ama bu zor olucak
Ama ben ne kadar istekli olsam da kolay cinsellik yaşayabilecek bunu kolay tüketen biri değilim dedim
Onu kendime nasıl bağlayabilirim peki
Bir ilgi bagimlisini kirmanin yontemi şudur
Simdi ayni dediklerimi ona yazacaksin
Ona yazma olmasa o bana yazmadan ben ona yazamam
Intikammi almak istiyorsun yoksa ergenlikmi yapacaksin
Ben her ihtimalle yazacam
İntikam da değil amacım benim onu tanımak istiyorum bu kadar zaten birkac kere görüşsem sanırım hevesimi alırım bana göre olup olmadığını anlarım. Merakımın gitmesi için onun da bana merakı olması lazım ki merakım için fırsat olsun
1. Şey sana bir şey soylemek istiyorum.(bu mesaja cevap verinceye kadar bekle) -cevap verdikten sonra yaz:
2. Aslinda varya çok iyi birisin karizmatik yakisikli tamda istedigim gibi birisin
Tek sorunun cinsellik oda benim için kötü yoksa seversen tam seversin buna eminim.( Buna cevap yazdiktan sonra onu dahada öv)
Maksat - onu sahip oldugundan daha iyisi olduguna inandir.
3. Konu cinsellige yine gelince yaz:
-Biliyormusun tek sorunun ne? Amaan zaten senden bir sey olmazdi bana iyi geceler🥰.
Onurunu kirmak denir buna birini daga kadar cikartip itmek gibi
Sadist olman lazin bebis
Ama daha biz yüz yüze görüşmedik. Bunları dersem kendi kendine gelin güvey olmuş manyak demez mi?
Demezse bunu yaparım
Teşekkür ederim tatlım haklısın valla
Inan bana demez hem zaten ne kadar totosu kalkarsa o kadar kalin sokarsin
Ne demek hacı 🥂😏
Arşa çıkartıp zirveden atmak mükemmel 😅
🍯bal çocuksun valla sağol
Boyle yapib erkegi kolesi yapan var sjxbjsnxdnnx ben o kadar kiyamiyorum ya kizlara.🥹
Bence kimse kimsenin kölesi olmamalı da prensipte nedense bizler reva görüyoruz😅
Benim esim bana kole olmali ki bende ona kole olayim baska turlu cekilmiyor
Tercih meselesi ne diyeyim 😅
Ideal İlişki pls
Bence yanlış kişiye denk geldin o an isteklidi işi bitince kayboldu
Yüz yüze görüşmeden bahsetti ama olamaz mı? Hiç mi oluru yok
İhtiyaç için konustuysa ihtiyacı olduğunda ilgilenir öyle de değilse oluru var
Beni eve davet etti yemek yaparız falan filan diye ben gelmeyeceğimi söyledim. Dışarda buluşuruz dedim. Tamam dedi. Aman neyse ne diyeyim sağlık olsun :)
Belki de olmaması daha iyi. Teşekkür ederim.
Sohbet etmek istermisin
Olur valla içim daraldı
Kusura bakma yazamayacağım
Neden çok güzel bir gece olurdu
Nereden tanıştın?
Dağcılık ile ilgileniyorum kendisi de lisanslı bir dağcı Facebook üzerinden
Yakın yerlerdeyiz telefonlaştık falan
Dağa çıkalım diye mesaj at ona
Ha diyince çıkılmaz ki ikimizin de grubu farklı.
Benim adım atmam hoş olmaz bence adam en son mesajıma bir gündür cevap dahi vermiyor.
Sen dediğimi yaz bak nasıl dönüş yapacak
Peki biraz daha beklesem o yazsa yazmaz mı ki?
Şimdi yapamayacağ bir şeyi nasıl teklif edeyim aramızda bir saat yol var o şu an çalışıyor
Müsait bir zamanda yaz şimdi değil hemen
Müsait bir zamanda yazayım ben o halde
Bir laf vardır ya birinin ilgisini çekmek ya da aşık etmek isterseniz önce ümit ver ilgilen sonra kafasını karıştır lafı bunu yapıyor olabilir mi?
Her şey olabilir belki işi vardır zamanı yoktur belki taktik yapıyordur sen dediğimi yap uygun zamanda
WhatsApp ta ara ara son görülmesini görüyorum. Ama daimi aktif değil. Belki işi var belki sıkıldı belki taktik. Tamam teşekkür ederim
Dediğim gibi üstüne git uygun zamanda
Uygun bir zamanda yapacağım. Hem de çok meraklı davranmamış gibi iyi olur. Çok teşekkür ederim:)
Rica ne demek