Tamam, ikizler mükemmel şahane bir burç orası ayrı ama, burcumu seçebilme şansım olsaydı "Akrep ya da Aslan" derdim. Onların o liderlik ruhları aşırı iyi🤎

#inci🌼
Tamam, ikizler mükemmel şahane bir burç orası ayrı ama, burcumu seçebilme şansım olsaydı "Akrep ya da Aslan" derdim. Onların o liderlik ruhları aşırı iyi🤎

#inci🌼
Benim burcum yay yükselenim aslan ay burcum kovaydi herkese nasip olmayacak güzel bir kombin bence de seni ikizlerden azledip başka anaç bir burç yapalım başak burcu ol mesela hiç anlasamam ama daha anaç duruyor bence İkizler nedir ya 😂😂
İkizler ne kadar anaç biliyon mu jdjsjd oy oy
Koç burcu bValla burcumdan çok memnunum. İçimde hasetlik ve kötü düşünce besleyemem. Iyilik yapmayı severim , Aşırı macera perest ve deli doluluk olmazsa olmazım. Kimsenin arkasında atmayi sevmem ister darılsın , ister gücensin direk yüzüne söylerim. Sonradan görme insanlara ve yaptıkları küstalıklara deli olurum. Direk ortamda yerin dibine sokarım. Damarıma basarlarsa laf anlamam, kafama koyduma yaparım. kardeşim, egolu ve yalaka insanlardan nefret ederim. herkes beni mülayim ve sessiz sansada aslında ben o an ortamdakileri gözlemleyip notunu veriyorumdur. Birini sildiysem benim için bitmiştir.
Kaplan seçerdim😂😂 aslanların hava bin beş yüz burun açısı 150 ya akreplerle desen iki kelam edemiyosun konu hep sabit engelliyosun hemen 😂 ikizlerin çenesi çok düşük söz meclisten dışarı 🤭🤭 Terazi çok çocuk ruhlu boğa iyi ya değiştirmiyorum ben 😂
İkizler burcuyum yukselenim aslan ve yine ikizleri seçerdim yukselenimde aslan olmasını isterim ama İkizler gibi eğlenceli bir burç tanımam tâbi eğlence üzerine bir numara
Cevap
91Cevap
Yine Başak olurdu mükemmeliyetçi ve lider yönünü iyi kullanan burç mu var))
Bana havale etseydin sen karşılık verme❤iyi geceler
Kiz demedim mi karşılık verme sende xper cezasi alacaksın onun hesabını kapatmamiz lazim gecen ceza almad8 bu sefer alsin ama bu sefer sende gidicen topun altina ayrıca engelle ong
İşte sende karşılık veriyorsun🌹seni almadim onu aldim sen lutfen karsilik verme
🌸💙
Ubere atmıştık
Banada bulaştı 😀her yerde bana hakaret ediyor jsjsjs o gelir bulur
Yapcak bir sey yok anama da sövse susuyorum jsjsjs onun yuzunden hesabim uçacak yoksa
Kovayım değiştirmezdim ama doğum haritam hava-su etkili çok ağır bir sınav bu. 😂 Su yerine hava-ateş etkisi daha iyi olurdu. Hava etkili olanlarda kova... Hem stelyum kovayım hem su etkisi olmuyor be paşam. Tam bir kovalık yapacağım su etkisi yapışıyor olmuyor. 😂
Terazi olmayı seviyorum. Yine kendi burcumu seçerdim.
Seni ikizlere alalim fsjsjs zaten ayniyiz
Bilmiyorum ama yengeç istemezdim çünkü ağır duygusal yani bu ne
Sorma, ben bide kendime ağlak derdim ay ay onlar daha beter
Ndkskskskskd ağlayamam hiç içimi de dökemem bu yüzden ama gerçekten çok kötü ya
Gen oğlak.
İkizler? Boğayla beraber ülke sınırını terkedin bence.
Aa, neden vatandaşlıktan atıldık ya
Ne bileyim az aglayangillerden secerdim. yengecim...
Oğlak
Yine başak olurdum. Kıllık var, mükemmeliyetçilik var, titizlik var, gıcıklık var. 😂
Bide siz kindarsınız he niye?
Ama ben kötü özelliklerimden bahsetmemiştim neden ifşa ediyorsun😂 evet kolay sinirlenmeyiz ama bir konu varsa ve bu bize dokunursa alırız düşünürüz ve tam zamanında füzeyi atarız. Kimse bizle uğraşamaz
Hı hı akrep bir siz iki
Dedi ikizler 😂😂
Biz de kindarlık yok biz çok canımız jdjsjs uğraşamam ben tutamam aklımda canim sıkılır, uykum gelir jsjs
Sen bir şey olursa söyle ben yazarım bi yere 😂 sende uyursun kayıp olmaz 😂
Adamdaki intimam duygusuna bakar mısınız jsjsjs baskasinin intikamini bile sahipleniyor işte bundan olmak istiyorum jsjs ama ben nerde itlik, nerde serselik onun peşindeyim hsjshs
Senden korkma duygumu her gün perçinlediğin için teşekkür ederim 😂 intikam değil ya sadece hak edene hak ettiğini yedirmek diyelim 😂
Ay uğraşamam Bana bulasan hep bi sekilde belasını buluyor yukardakine havale direkt yukarı dedim tovbe estağfurullah
Sana uğraş demiyoruz zaten 😂 küçük bir ücret karşılığı yaparız merak etme 😂
😀bana da mi hsjs he sanada
Sana düşünürüz ya ayarlarız yabancı değilsin 😂
Senin yazını görmeden bende Akrep veya Aslan dedim :)
Ya aklın yolu bir jsjs
Seviyorum burcumu ama en vurdumduymaz burç hangisiyse onu isterdim
Boğa 😀
O zaman Boğa 🤭
Kuru iftira😄ikizler olmasın o vurdumduymaz olan😄
Ikizlerimm ve vaz gecemem illaki seçmek zorundaysam akrep
Ya bak aklin yolu bir😀
Sen demi akrep seçerdin?
Detayi oku😀
Aaa sdsddd 😂🫶
Neden akrep Yaa biz akrep diyince insanlar bizden korkuyor bunlar da istiyor 😅😅
Sizin o asil duruşunuz 🖤
Güzel bakışınıız💖
Ben yine İkizler devam. Beni seven bu şekilde sevsin. Beni sevmeyen ölsün zaten 😂
Ertuğrul biraz lider lider takilirdik ciddi duramıyoruz yoksa lider de olurduk
Ahahha liderlik benim ruhumda var boş ver burcu 🤣
Ben teraziyim ömrümü yedi bu burç 😂
Ama seviyorum ya ayrı bir havası var😬
Tek sıkıntısı çok düşünür, çok konuşur adil olmayan bir dünyada adaletin peşinde koşar, aslan burcunu bende severim...
Yine Kova olurdum. Kendi burcumu seviyorum ya, iyi anlaşıyoruz. Bildiğim yalanları dinliyorum. Karşımdaki saf zannediyor ama karşımdaki saf oluyor genellikle
Koç olmak isterdim
Egoist ve bencil olmak psikopat olmak ben merkez olmak isterdim
Övdün mü, gömdün mü jsjs
Aslında övmedim ama isterdim Çünkü koç burcu gibi olamadım
Balık burcuyum yine balık olmak isterdim. Bir de şey oğlaklar kapatılsın.😂
Oğlak candır
Burcumdan memnunum fakat yükselenim kova olsun isterdim ya da ay burcum ikizler olsa oyş süper kombin olurdu
Boğa olmaktan mutluyum yükselenimi Başak yapmak isterdim.
yine burcumun Aslan olmasını isterdim) tüm özelliklerini taşıyorum. Mükemmel ve tamamlanmış hissediyorum.
ikizleri seçerdim. çok anladığımdan değil ama sanki haterı gereksiz yere çok gibi geliyor gerçi umurumda değil severizz haterları.
Buna cevap vermek icin diger burclarda olmam gerek sonra karar verim Şu an oĝlaktan memnunum :d
Burcum ikizler yükselenim aslan burcu bu kombinasyondan daha iyisi olmadığı için değiştirmezdim tabii
burçların karakterlerimizi belirlediğine hiç inanmıyorum. yine akrep olmak isterdim sanırım. bence insan olduğu kişiden memnun olmalı..
Boga burcuyum, yine boğa olurdum. İkizler kadını, çekilmez ya, ruh hali degisiyor sürekli eski sevgilimden biliyorum, başak burcu ile anlaşıyorum.
Benim de ruh halim değişir ama sirf dengesiz demesinler diye belli etmiyorum jjsjs
Hahahah karakter önemli ya.
Yengeç harici hepsi dkfkkdkd. Bıktım yengeclikten🤣🤣, şaka bir yana yengeç daha iyi ya öteki burçlara bakınca 😁😁. Boğa da guzel bence 😁
Tamamen kova olmak isterdim yükselenim kova ama burcum olsun isterdim
Alçalan yükselen Allah ne verdiyse Aslan olmuşum. Gayet memnunum bu durumdan.
Koç, seçerdim. Kendinden emin ve şanslı bir burç, insanları manipüle etmede 1 numara.
Yine tercihim Akrep olurdu.. en azından Huyunu suyunu biliyorum. Diğerleri ile ilgilenmemişim 🤭🤭
Burç oğlak yükselen oğlak olmuşum tam bir iş kolik değiştirmem oğlak güzeldir
Terazi iyi ya yine kendi burcumu seçerdim yani
Bencede aslan benim burcum takımım aslan burcum aslan e tabiki bende aslangibiyim😂😂😂
aslan burcuyum ama boğa ya da balık olmak isterdim saf doğal bir güzellikleri oluyor
Burcum Aslan yükselenim akrep övgü için teşekkür ederim😂
Akrep olmasını istemezdim herhalde ama neyse 🙄
Yine terazi olurdum valla burcumdan memnunum
Teşekkür ederim yükselenim akrep ay burcum aslan 😂
En güzel burca sahibim. Attan inip eşeğe binmem. Yine terzi burcu olmayı seçerdim.
Ne olurdu bilmiyordum ama yengeç olmak istemezdim
Neden ne olmus yengece?
Aslan burcuyum, seçebilme şansım olsaydı yine Aslan burcu olmak isterdim 🦁♥️
Yine Kova burcu olurdum. Terazide çok güzel burc.
Ben ikizler burcuyum burcumu çok seviyorum değiştiremezdim
Yükselenim akrep, burcum başak. Tam akrep olmak isterdim.
Akrep burcu olan ben ama burçlara inanmayan yine ben 😁
Boğa burcuyum soy adımda boğa oyüzden diğerleri umrumda değil :)
En şanslı burç hangisiyse… 😅 bütün yıldız haritamdan bal aksın isterdim… 😂
benimki güzelpaytak paytak filan yürüyor iyi yani
Boğa olmaktan aşırı mutluyum sadece yükselenim aslan olsaydı daha aşırı mutlu olurdum 😃
Benim burcum terazi öbür burçlar hakkında Bir bilgim yok
Burcum yengeç yükselenin aslan, elimde olsaydı burcumu aslan yapardım…
Akrep burcu olmak isterdim yükselenim akrep ama olsun
Ben yine kendim olmayı seçerdim ama birazcık başka versiyonlarla
Yay sanırım gerçi yayın rahatlığı ve gezme sevdası bende de var ama bahanem olurdu en azından
Ben balığım insanligimdanda karakterimdende memnunum.. zaten işimiz burca yıldıza fala kalırsa ha maydanoz ha biz...
Muhabbeti güzel ama oyun bozanlik yapma
Tamam siz oynayın😇
Geldin artık çıkış yok cabuk burç seç
Sana yengec iyi olurdu balik ve yengec hassas
Tamam yengeç olsun yinede yükseleni insan olsun en azından🤣
Tabikide yay , yay disindakiler burc mu desem linc yer miyim
Yemezsin izin verme.😀
Sanirim sende bi yaysin
😀ikizlerim ben
Benzer isler fjdjjd
Balık burcuyum, memnunum ama çok duygusalım hayalperestim her şeyi çok kafama takıyorum, şöyle duygusuz ama zeki bi koç olsam fena olmazdı 😂
Akrebin erkegide kadinida yalanci vefasiz kiskanc ve intikamcidir gücludur ama sorunlariyla seni yer bitirir mutlu bir hali yoktur yengecin bayani erkegi manipulasyoncu biraz ben merkezcidir hatasini kabullenmez sizi oyle bir manipule ederki hakli olsanizda kendinizi suclu hissettirecek duruma getirir aslan burcu da erkegide kadinida bencildir kibirlidir burnu dusse yere egilip almaz samimi degillerdir
en popüler olanlar aslan ve ikizler bunlardan birini isterdim ama burcum kova
Kova da iyi
Değiştirmezdim kendi burcumu
Başak veya Oğlak seçerdim umursamaz olmak için:))
Burcum akrep tekrar gelsem akrep ya da kaç olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?