Hissediyorum geliyorlar ikizleri linçleyen bir tayfa var burada ben sizi de çok seviyorum be 🍁

#inci🤎🎧
Hissediyorum geliyorlar ikizleri linçleyen bir tayfa var burada ben sizi de çok seviyorum be 🍁

#inci🤎🎧
Bende ikizler kadınıyım. En çok aslan , akreplerin çok iyi anlaşıyorum... Balık, ve Kova burçlarıda iyi :d Ama genel olarak tüm burçlarla anlaşıyorum ya. Biz ikizler uyumluyuzdur genelde herkesle anlaşıyoruzdur. Anlaşamıyorlarsa bu onların sorunu hfhfhj
İkizler burcu sevsem de sevmediğim özellikleri de olabiliyor bazen. ama bence deli dolu olması eğlenceli zeki olmasından dolayı yengeç burcu ya da başak burcu ile anlaşabilir diye düşünüyorum.. aslında burçlara zaten inanmadığım için kendine hangi insanı yakın görüyorsa güveniyorsa anlaşıyorsa kafa yapısı uyuyorsa bence onunla anlaşır bunu da zaman gösterir o kişi için.
Ben çekemem seni Aslan olarak
Ben cekerim. seni😂😂😂😂
Çok kişilikli oluyolar bide fikirlerinden şaşmıyorlar.~
😂ya burcumuz cok zor düşün ne çektiğimizi
Sen öyle digilsin bence 😀😀
Benim zorum hep kendime vala kimseye zararım yok sjjs😂
Teşekkürler 😊
❤❤
❤️❤️🌸
Cevap
25Cevap
İkizler burcu Kova ve terazi burcuyla iyi anlaşır diye biliyorum. Benimde burcum terazi yükselenim kova bu arada 😀
Senle full anlaşırım o zaman 😂
Sorularından bile anlaşılıyor harika bir insan olduğun her burçla anlaşırsın sen sjsjsjsjk
Ya bunu yeni gördüm teşekkür ederim 🎈
Kesinlikle balık. Balık burcunun anlaşamayacagi burç yoktur 😂
O ağlar ya döverim onu ben sürekli ağlarsa yer şamarı benden jsjs
Japon gibisi jsjs
Senin neren balık ya sen kovaya benziyon
İkizlerden uzak dur geri kalan herkesle olur
😀benim goğnüm İkizler istiyor😀
Bela istiyorsun o zaman 🤦🏻♂️
Yar ben belanin ta kendisiyim. jwjsjs
O yüzden ikizlerden uzak durmak lazım dedim ya 🙄
Boğa olmadığı kesin ben asla sabredemem ikizler kararsızlığına duygu değişimlerine 😬
Boğa benim fobim🙄travmam jdjdjsjsjs abartmayı her zaman sevmişimdir 😂😂❤
Farkındayım çünkü boğa bir insanın başına gelebilecek en güzel şey 😃😃😃
😂Boğalar iyi sadece cok ağır cok rahat cok relakss jsjsjs
Bu Allahın bir lütfu yaşasan anlardın anlatılmaz yaşanır bişey 😃😃😃😃😃😃😃
Senin egonu yerim.❤tm tm Boğalar iyi bir sey demedim😂
Bu ego değil ki kendini sevmek sadece birazcık 🥹🥹
Ego güzel bir sey.. kötü diye anlattılar yanlış anlattilar
He valla günahımıza girdiler ama maymun gözünü açtı artık
Hayır ikizler değilsin hayır 🥹. Sen çok tatlış bir üyesin
İyi bir sey dedin teşekkür ederim 😂😂
🤭 rica ederim ✨️
İkizler burcu hiç bir burçla anlaşamazmış , yalnı aslan burcuyla azıcık anlaşabilirmiş. Siz yine de burç , fal , büyü , cin , peri , uğur gibi bilim dışı kavramlara inanıp zamanınızı boşa harcamayın...
Hic birine inanmiyorum ki ne alaka ne alakaaa
Baktılar kimseyle anlasamiyor kendilerini bilime ilime vermişler 😂
Uyum sağlayan çok nadir
terazi, aslan, kova 🤌🏻 bunlar arkadaslik iliskileri icin. henuz lovesal anlamda kimle iyi anlasiyoruz bende bulamadim.
Bende ikizlerim
Terazi ve kova burçları diyorlardı ama bence kafa denkliliik önemli burçlara pek inanmam açıkçası
ates veya kendi grubundan yani hava grubu burclari ile anlasabilirsin sadece
Akrep ve İkizler ayrılmaz bi bütündür adeta.
Terazi kova aslan yay koç ve tabikideeee ikizler
Aman boğa olmasın da hangisi olursa olsun fkgkhk
Balık, Kova, Boğa, Akrep, Terazi, Yay ve yengeç.
En çok kova ile anlaşır çünkü ikiside deli.
Benim burcum boğa yükselenim ikizler. Yayla gram anlaşamıyorum. Sanırım başak ve aslanlarla anlaşıyorum en iyi ya.
Başak arkadasim komsum hic bir seyim olmadi deneyimleyemedim aslanda oyle Koç iyi sanki birde ikizler iyi
Çin burçlarından falan bak 😂
Hiç mi oluru yok ya 🙄
Bir ihtimal daha vaaarr 😄
Kovalarla anşalırsın 😌❤️
Sen dersen anlaşırım tabi😂
*anlaşırsın
İkizleri severim ve kardeşlerim ikizler 😌 bence denildiği gibi değiller
Konuş herkese anlat😂😂
İkizlerden çok çekti bu erkekler 😄
Yazık onlara
Yok çoğu yaşlandı zaten 😃
Daha yazik şimdi 😂
Birisi bastonla geziyor 😀
Ben 2 ikizler kadınından sağ çıktım ama saçlar ve sakallar ağardı 😀
Sen üçüzlerle iyi anlaşırsın
😂yokki... ikizlerle başedemiyorsunuz.. üçüzleri düşünemiyorum jsjs
Biraz önce annemle kavga ettim o da ikizler. İkizler cidden çekilmiyorsunuz kusura bakma ama ahsjsjs. İkizleri bence anca ikizler anlar
Aşkom terazi, kova, aslan, koç, yay bu burçlarla güzel bir uyum yakalarsın.
İkizler burcu nasıl sabreden insan cennetliktir 😍
İkizleri Aslanla yakıştırıyorlar tövbe
Neden tovbe dedin😂biri manyak digeri egoist bencede tovbe jsjs
Terazi koç ve yay en çok da yayla anlasirsin
Bulsunlar beni 😂
Emin ol bulurlar bir şekilde karsilasirsin , yükselen de önemli yalnız 😀
Oda İkizler kahretmesin nsjs
O zaman geçmiş olsun terazileri çıkarıyorum iki dengesiz olmaz o iş ayaklarınız yere basmaz yayla da sürekli gezip tozarsiniz her şey tozpembe en iyisi koç sana 😀
Koç benle inatlaşmasinda iyiz onla jsjs
Koç un olayı bu ama kavga edecek inatlasacak koç öyle sever 😀
Benle inatlaşiyor bide elimde kalacak
Sen kiminle inatlastiginin farkında mısın acaba 😀
😂şey insallah o farkindadir
Terazi olsa neyse kandirirsin da koç o koç akıllı ol gerçi sen akillisindir 😀
İnan bak o koçsa bende ikizlerim 😂iki tane djdjd
Evet işte o tehlikeli ya benim böyle bir arkadasim vardı dışarıdan çok normal gözüküyordu aslında ama yine de insan bir korkuyor 😅
😂aferim o arkadaşa
Genelde onun dediği olurdu ama işte ben bir koç değilim koç olsaydım benim dediğim olurdu 😅
ikizler kadiniyim, anlastigim tek burcun yay oldugunu dusunuyorum, en nefret ettigim burclar oglak terazi ve koctur hepsi egolu boyle tavirlar mavirlar igrenc, ve hic anlasamiyorum, bu uc burca sahip olan kisiyle arkadas oldum, ASİRİ EGOLU?
pardon kisilerle* hepsi cok egolu igrenc hic tavsiye etmem.
Listeye Boğa da yazalim😅🤭
Tabiki benim gibi yaylarla
Yay olur enerji enerji
Merhaba. Burçlara inanmam ama terazi bence.✨️🎀
Terazi erkeğiyle 😂
Ateş grubu lazım. İkizleri anca ateş grubu paklar.
Bütün burçlar koç burcu ile anlaşabilir
Karakter burcudur
Onu bilmem ama hangisi daha süründürür onunla daha anlaşır kızlar.
Terazi tabiki
Terazi ruh burcum benim bu kadar benzeriz ya
Bu devirde artık bu saçmalıklara inanan var mı?
Ya sohbeti iyi oluyor bosber
Benle YAY.
Büyük büyük yazmış bide jsjsjs
hee begenemedin mi canım :D
Başaklar olmaz da 😅
Başaklar beni sinir etmese iyiz onla.. ciddiler ya
Burçlara hiç inanasım gelmiyor nedense
İkizlerim 🤩
Kesinlikle Kova
Yay erkeği ile
Kova ve terazi
Kova
Aslanla
Aurana baglı
Bırak şu burç işlerini yaa
Ikizler dengesiz olurmus
Terazi ile
Kova bence
ikizler
İkizler boğa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?