Senin burcunun en belirgin özelliği ne?
Misal ben.. çok konuşurum, çok gülerim, ve sabit duramıyorum jsjsjs 😀

#inci🍂
Senin burcunun en belirgin özelliği ne?
Misal ben.. çok konuşurum, çok gülerim, ve sabit duramıyorum jsjsjs 😀

#inci🍂
Akrep derin duyguları ve güçlü sezgileri vardır. Gizemli ve çekici bir doğaları bulunur. Başkalarının motivasyon ve niyetlerini çözmekte çok iyidirler.
Evet taşırım. yengeç burcuyum. genellikle sakin sessiz biriyim. ama samimi olduklarımla çok konuşkan olurum.. eğlenceli olmayı severim sadece kafa dengi insanlarla anlaşırım.. kolay kolay unutmama bana yapılanları ve zor affederim. duygusalım ve bazen çok nadir de alınganım.. sevdiklerimizi düşünürüz hep ve iyi niyetli olduğumuz için kaybederiz
Burcumun özelliklerini bilmiyorum sanırım dünya da burç merakı olmayan bir tek ben varım 🙄
Burcun ne ben yazayim sana kizla muhabbet ederken iki lafini yaparsın jjs
😀çok Boğa var sende bogasin nerde İkizler bağrıma basicam jdjsjs
Boğa varya Allah onlari cennetle mukafatlandirsin jsjsjs beddua etmim dedim. jsjsjshs
Yazamam boğayı kalsin😀
😀😀
Aslan burcuyum bilen biri varsa yazabilir 😂
Liderlik.. ve egonuz.. sizin egonuzu kimse sevmez ben severim ama 😀
İkiside yüksek dozda var 😂😂😂
Tşkler 😎
Cevap
33Cevap
Net bir şekilde taşırım tüm özelliklerini yay burcunun
Ya ben? Jdjsjsjsjs
Sen bana ikizleri sevdiren kadın kdkfmgmmgö
Sen bana yay kadını sevdiren kadin jssjjs😀😀😀😀
Kova burcuyum. Aşırı anlayış ve sabır gösteririm. Çok zor severim ama çok kolay vazgeçerim. Bence çoğu özelliğini taşıyorum.
Burcum yay bazı özellikleri bariz şekilde belli oluyor.
Evet tam bir balık burcuyumdur. Hatta insanlar burcumu tahmin ettiğinde doğru çıkar. Çok belli ederim özelliklerimi.
Çok hassas bir yapın var ondan midir belli ediyorsun
Kimse kırmasın seni🌸
Kararlı, inatçı ve aceleci olduğum için evet
En dibinden en zirvesine kadar ki zirvelerimisin doruğu yok. 😎
Kova burcu nasıl özelliklerini bile bilmiyorum hssh
Kova'nın tüm özelliklerini taşıyorum.🌸Yalnız kova erkeği farklı hoşgörülü, yardımsever, zeki ama sömürücü, buz kırağı dövmesen tepki vermezler o derece nötrler , her kes çözemez gömmesem olmazdı 🤣
Aslan olmak buna cevap vermeyi gerektirir ego bizim işimiz 😉😉
Dhjsxjhx😀😀sizin şu egonuz yok mu üfff😀😀
Kesin yengeç burcusundur doğru mu?
Ya boğa ya akrep
Ben mi jsjs benim hakkımda yazan bölüm var biyoya bak jsjs ikizler yaziyor orada hoş geldin soruma
Hangi burca baksam bu benim diyorum 😄
😀hepsinden biraz biraz al
Lider ruhlu problem çözücüyüm.
Aslan mi akrep mi?
Aslan.
İki burcu da severim.. sizin şu lider ruhlu oluşunuz hayranlık
Teşekkür ederim.
Akrep... Duygusaldır hazzı yuksektirkincidir kimseye güvenemem sempatiktir sessizdir. Aşkta arada bir kazanır. Çoğunlukla kaybeder
Taşırım, çok yeme, libido tavan, herkesle anlaşma, küsememe, küsse de hemen barışma vs
Boğa mı?
Evet boğa. Her özelliğini taşırım, yazılsnlara bakatım sadeve 1-2 uymayan çıkabiliyor o kadar olur.
Bir de sempatik ve empatiktir.
Yemek uyku v sıcakkanlı özelliklerini taşıyorum sadece 😅
Bence tasiyorum bencillikte var ama asla kabul etmiyorum ya da kisiye gore sekil aliyoda olabilirim
Burcumun özelliğini söylersen, taşiyıp taşımadığımı bilebilirim 🖤
Taşıyorum herkese güvenmem kuralcıyım ama kafa yapım uyursa da güzel sohbet ederim snsnsn
İkisi de değil dııt 😅
🦀
Yükselen Farklı olabilir ben kuralcıyım diğer yengeçleri bilmem
Başak: Duygusallık, titizlik, simetri, takıntı.
Cidden fotografta ne oluyor?
Çantanın içine girmeye çalışıyor jsjsj
Yok yeni farkettim çömelmiş öyle jdjsjs oyle bir duruyor ki bir şeyin içine girmeye çalışıyor sandim ksjsjsjsjssn
Sanki donunu çıkarmış işemeye hazırlanıyor gibi ^^
😀Ahahahaha
Evet burcumun özelliklerini taşıyorum
Sanırım taşıyorum 🤔
Burcum benim özelliklerimi taşısın
Bilmiyorum ki taşıyor muyum 🤔
Bana ve arkadaşlarıma göre evet.
Burcumun özelliklerini bilmiyorumki..😀🤣
Yaratıcı zeka, özgürlükçü, duyarlı😎
evet çok kararsızım :)
Kararsızlıkta sınır tanımam
İkizler misin?
Taşıyorum maalesef
Neden maalesef dedin
Takıntı var
Taşırım bazen çok ve gereksiz konuşurum
Hepsini taşıyorum
Taşıyorum tabi
Fazlasiyla
Taşımıyorum yükselen burcum daha ağır basıyor ama
Koç gibiyim aynı
Tamamını
Nefret ediyorum
Taşıyorum
Fazlasıyla
evet
Taşıyorum
taşımıyorum
Taşıyorum hepsini yay burcu olarak
İkizleeerrr, tabiki 😂
Bir çogunu evet
%100 evet.
hangi burç
Benim? İkizler sizin?
oğlak. burcunun özelliklerini taşır misin?:)
Evet
ikizler dengesiz olur mu? kusura bakmayın sanki öyle yaziyordu
😀kusura bakmam... dengesiz değiliz... yani en azindan ben degilim... birde adimiz çıkmış... sana sorarim. kim. dengesiz degil... bana dengesiz diyen kim varsa benim on katın çıktı ama sorsan ben dengesizim dskjs
kusura bakmayın öyle yazmışlar. bir bayan arkadaşım var o da ikizler ve herkese dengesiz diyor:)
😀😀herkes cok dengesiz demekki herkes ikizler jsjsjs
ama haklı sizin de dediğiniz gibi herkes dengesiz:)
nasılsınız
neden ağlayasınız var
Çünkü öyle
kim üzüyor sizi
Tasimiyorum
maalesef
Mükemmel olmam
Akrepppp
Yok beeee
Burcumun ozelliklerini bilmiyorum
Burclara inanmıyorum
Yesss))
Koç..
Taşıyorum heralde
Burcu kim?
Evet çok duygusalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?