Astroloji & Burçlar Boğa burcunu nasıl tanımlarsınız? Sarcckmim_srdl Takip Et Xper 6 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Öznel cevaplar istiyom bakalım kim ne düşünüyo.. Güncellemeler+1 yıl Hep kötü yani iyi yönleri de yok yaw Güncellemeler+1 yıl Söylediklerinize göre yani kendi burcumu sövmem Boğa burcunu nasıl tanımlarsınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. iyileri de var kötüleri de.. iyi olanı düşünceli zeki ve başarılıdır. kötü olanı da kıskanç ve dedi koducu yalancıdır 0 0 Yorumla
McCaLLs Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 49% Kova +1 yıl Burç olaylarını saçma bulurumAma ilginç bir şekilde tanıdığım tüm boğa burcu kişiler pek konuşmayan, açgözlü, kendini her şeyde haklı gören, egoist tiplerdi. Egolarıda çok içi boştu tabi geneli böyle denemez 0 0 Yorumla
mertcan2234 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% Boğa +1 yıl kötü yanları alıngan olmamız ve saf kalpli olmamız iyi yanları herkesin boğa burcu gibi eş ve arkadaşı olması çünkü iyi niyetliyiz 0 0 Yorumla
xFEDERALL Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% Boğa +1 yıl Kıskanç Yüksek libido sahibiBoğazına düşkün 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İşyerinde tartıştığım kardeşim boğa olduğundan nefret ediyorumMobbingci itİyi oldu gözünün ortasına yedi benden 0 0 Yorumla
To_Be_Honestt Takip Et Master Yaş: 20 , eic 97% Oğlak +1 yıl Damak zevkine düşkün 🍽 1 6 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Aç demiyen tek kişi 👍 Yorumla To_Be_Honestt Oğlak +1 yıl 😀😀tanıdığım çok boga burcu 😄 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Burcun neydi Yorumla To_Be_Honestt Oğlak +1 yıl Oğlak 😊 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Hmm ortak özellikler var sağol cevp iicin Yorumla To_Be_Honestt Oğlak +1 yıl Ne demek🌸 Yorumla
biradettuba Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 91% Balık +1 yıl İnatçı, aç gözlü. Bu kadar. 0 3 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Hangi burcsun Yorumla biradettuba Balık +1 yıl Balık ✨ Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Hee çok iyimis Yorumla
BayCarlito_ Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% Kova +1 yıl Boga gibi hirsli sinirli misin mi diyim ne diyim 0 0 Yorumla
-php- Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 92% Başak +1 yıl genelde iştahlı olurlar bir tek onu biliyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kürt müsün 0 11 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Neden soruyon Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benziyorsun çünkü sordum yani Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Kesinlile EVET ' KÜRDÜM ' Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Memleket neresi Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Sanne Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Şurda sohbet ediyoruz ayıp ettin Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Yoo Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende TÜRK OĞLU TÜRKÜM🇹🇷🤘🇹🇷 Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Banane senden Allah Allah malmisin kimin kopegiysen ilgilenmiyorum okey Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Asıl sen kimin itisin fallik Yorumla Sarcckmim_srdl İkizler +1 yıl Bak agzimi bozmiyim diyorum hadi ordan git oc Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
iyileri de var kötüleri de.. iyi olanı düşünceli zeki ve başarılıdır. kötü olanı da kıskanç ve dedi koducu yalancıdır
Burç olaylarını saçma bulurum
Ama ilginç bir şekilde tanıdığım tüm boğa burcu kişiler pek konuşmayan, açgözlü, kendini her şeyde haklı gören, egoist tiplerdi.
Egolarıda çok içi boştu tabi geneli böyle denemez
kötü yanları alıngan olmamız ve saf kalpli olmamız
iyi yanları herkesin boğa burcu gibi eş ve arkadaşı olması çünkü iyi niyetliyiz
Kıskanç
Yüksek libido sahibi
Boğazına düşkün
İşyerinde tartıştığım kardeşim boğa olduğundan nefret ediyorum
Mobbingci it
İyi oldu gözünün ortasına yedi benden
Damak zevkine düşkün 🍽
Aç demiyen tek kişi 👍
😀😀tanıdığım çok boga burcu 😄
Burcun neydi
Oğlak 😊
Hmm ortak özellikler var sağol cevp iicin
Ne demek🌸
İnatçı, aç gözlü. Bu kadar.
Hangi burcsun
Balık ✨
Hee çok iyimis
Boga gibi hirsli sinirli misin mi diyim ne diyim
Boğa erkeği tam bir alfa
genelde iştahlı olurlar bir tek onu biliyorum
Burçlarla pek aram yoktur
Boğa burcu işte
Kıskanç
Kürt müsün
Neden soruyon
Benziyorsun çünkü sordum yani
Kesinlile EVET ' KÜRDÜM '
Memleket neresi
Sanne
Şurda sohbet ediyoruz ayıp ettin
Yoo
Bende TÜRK OĞLU TÜRKÜM
🇹🇷🤘🇹🇷
Banane senden Allah Allah malmisin kimin kopegiysen ilgilenmiyorum okey
Asıl sen kimin itisin fallik
Bak agzimi bozmiyim diyorum hadi ordan git oc