Astroloji & Burçlar Selfie çekmeye en bağımlı burçlar hangileridir sizce🙂? tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik#Özçekim bağımlısı burçlar. Sizce en fazla selfie bağımlısı burç hangisi🙂?#KişilikKarakter#tubasueda 🍀❤️🗝️#... Güncellemeler+1 yıl #Ss soru zaferim için teşekkürler 😎 Güncellemeler+1 yıl @ilginfulyaa çok teşekkürler 😍 8 Selfie çekmeye en bağımlı burçlar hangileridir sizce🙂? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. Ben selfie hiç sevmiyorum :) ama bence akrep burçları olabilir 1 3 Yorumla tuba-sueda Yengeç +1 yıl Selfie çekmek çok sıkıcı 🙂 u Barış_LonelyForever Koç +1 yıl Bence de :) tuba-sueda Yengeç +1 yıl 🙂🙂
StoneeCold Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% İkizler +1 yıl Kardeşim yengeç tuvalete girip çıkmasını bile çekecek o seviye 😅 1 8 Yorumla tuba-sueda Yengeç +1 yıl Yükseleni farklıdır onun biliyo musun 😃 Yorumla StoneeCold İkizler +1 yıl Doğum tarihleri bile doğru değil yükseleni nasıl bulalım 😅 Yorumla tuba-sueda Yengeç +1 yıl O zaman kesin yengeç değildir dssfjjs kovadır narsistlik varsa 😂 Yorumla StoneeCold İkizler +1 yıl Yok ya narsistliği öyle olsa evden kovarım 😅 Yorumla tuba-sueda Yengeç +1 yıl E niye direk yengeç diyosun ki 😂 Yorumla StoneeCold İkizler +1 yıl Gerçekle kimlik farklı kimliğe göre terazi gerçek ekim herhalde yengeç oluyor Yorumla StoneeCold İkizler +1 yıl Sonlara doğdukları için gidip evlenme yıldönümünü yapmış annem birkaç aya 1 yaşına girecekler hesabı 😅 Yorumla tuba-sueda Yengeç +1 yıl Terazi sever selfieyi terazi olması mümkün 🙂 Yorumla
aynadakiajan Takip Et Master Yaş: 45 , eic 51% Kova +1 yıl Saçma ya telefon kameraları geliştiğinden beri yerli yersiz çeken çekene, tamam fotoğraf çekinmek güzeldir ama anı olacak şekilde olmalı. 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% Kova +1 yıl Hiçbir fikrim yok inan ki 😄 Şu burç olaylarını ciddiye alamıyorum pek. 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% Akrep +1 yıl Ben genelde. Selfie çekmeyi boydan çekmekten daha çok seviyorum. 1 0 Yorumla
Rojindiyebiri Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 100% Akrep +1 yıl Akrep olabilir. Selfie çok severim, bolcada çekerim. 0 0 Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% Oğlak +1 yıl Terazi yay akrep diye sallayayım 1 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% İkizler +1 yıl Telefonumda sadece 3 tane fotoğrafım var 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben selfie hiç sevmiyorum :) ama bence akrep burçları olabilir
Selfie çekmek çok sıkıcı 🙂
Bence de :)
🙂🙂
Kardeşim yengeç tuvalete girip çıkmasını bile çekecek o seviye 😅
Yükseleni farklıdır onun biliyo musun 😃
Doğum tarihleri bile doğru değil yükseleni nasıl bulalım 😅
O zaman kesin yengeç değildir dssfjjs kovadır narsistlik varsa 😂
Yok ya narsistliği öyle olsa evden kovarım 😅
E niye direk yengeç diyosun ki 😂
Gerçekle kimlik farklı kimliğe göre terazi gerçek ekim herhalde yengeç oluyor
Sonlara doğdukları için gidip evlenme yıldönümünü yapmış annem birkaç aya 1 yaşına girecekler hesabı 😅
Terazi sever selfieyi terazi olması mümkün 🙂
Saçma ya telefon kameraları geliştiğinden beri yerli yersiz çeken çekene, tamam fotoğraf çekinmek güzeldir ama anı olacak şekilde olmalı.
Hiçbir fikrim yok inan ki 😄
Şu burç olaylarını ciddiye alamıyorum pek.
Ben genelde. Selfie çekmeyi boydan çekmekten daha çok seviyorum.
Akrep olabilir. Selfie çok severim, bolcada çekerim.
Terazi yay akrep diye sallayayım
Bence ikizler 😃 Yani ben 😂
Telefonumda sadece 3 tane fotoğrafım var
Akrep ve yengeç
Aslan ve koç
Yok, burçlar saçmalık.
bence net yay ve terazi