Akrep-Yengeç 🤌🏻🔥
Akrep-Yengeç
Terazi-Aslan
Koç-Başak
Boğa-Oğlak
İkizler-Yay
Balık-Kova
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akrep-Yengeç 🤌🏻🔥
Arkadaşlar burçlar hakkında biraz araştırsanız cidden uzman olan, aynı şeyleri tekrarlayıp durmayan kişileri bi dinleseniz burçların aslında hayat sınavımızı belirlediğini anlarsınız. Örneğin her aslan egolu ya da lider olmaz çünkü bu o kişinin niteliklerine bağlı o da pek çok faktöre bağlı. İlla burç uyumu yapmak isteyecekseniz doğum haritası karşılaştırması yapın ama orada yazan her bilgi de şu an ki olduğunuz insanı yansıtmıyor olabilir. Bazı insanlar iyi ya da kötü olmayı seçtikleri için doğum haritasına bakıp da aa bu böyle biriymiş de diyemezsiniz yani. Zaten herkes zamanla değişir. Bence burç sadece o insanın karakteri hakkında, iç dünyası hakkında bazı bilgiler verebilir. Aranızda nasıl bir uyum olacak ya da olmayacak belirlenemez, uyumu ancak karşınızdaki insanı tanıdığınız da anlarsınız.
Cevap
19Cevap
Akrep-Yengeç bence.. biri atılgan istekli.. biri masum ve utangaç :D
Boğa oğlak olsun gadası
Akrep-yengeç e imzamı basarım harbiden. Yengeç burcuyum, biriyle 3 dk konuşsam anlıyorum akrep olduğunu. Havası, tarzı, çekiciliği çok ayrı bir boyut cidden
Kova-Balıktan olmaz balık aşırı duygusal ve alıngan, kova bu durumları kaldıramaz.
Yengeç ve akrep dünyanın en uyumsuz burçları. Yan yana gelmemeli çift olmayı bırak
Bence yay - oğlak olmalı birbirine benzeyen iki burç zıtlık sevmiyorum ben
Boğalar Akreplerle olsun bence en iyi anlastigim burç 🙂
Astroloji bilen böyle sormaz
Bu soruya cevap vermez
12 ev çok önemli
Balık kova ciftinden anca düşman olur
Terazi yengejjjjjjj💘❤❤
Akrepler ruh hastası uzak durulmalı
Boğa aslan olabilir belki🤔
Bende yengecim ve kesinlikle AKREP derim net.
Aslan aslan bi’ zahmet
Bence akrep-aslan
Terazi kadını kova veya boğa erkeği diyorum
Biz akreplerle anlaşamayız çok manyakça olur 😄
terazi aslan anlaşabiliyor mu cidden
Kova herkesle anlaşamaz
Akrep yengeç en psikopat ikili olabilir
Balik-Kova whattt? Hangi mal yapmis bunu
Yürüyor canısı çevremde örneği çok kadın kova erkek balısa bir de
askim sacmalama mk
aslan kova her gün şey yapardık
Koç / Başakmış :D
Uyumsuz burçları neden yazmışsın genellikle?
benle onun burcu.
İkizler-Yay
Benlen bacım 🤓
Çünkü bende yengeç Burcuyum
Boğa-Oğlak
Koç-koç
Koç yay be net yani
Aslan-Yengeç ❤
Boğa-oğlak ☺️
Koç başak ne alaka?
akrep yengeç forever
Başak-yengeç
Akrep - Akrep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?