Çok istediğim birşeyi hayır cevabını aldıktan sonra hadi bakalım dediklerinde buz oluyorum heves felan kalmiyii yaaa
Jsjjs galiba gonderide bunun bı degisigi 😂😂
Çok istediğim birşeyi hayır cevabını aldıktan sonra hadi bakalım dediklerinde buz oluyorum heves felan kalmiyii yaaa
Jsjjs galiba gonderide bunun bı degisigi 😂😂
İkizler bunu hiç sevmem sdjsdj
ben yengeç burcuyum burcumun en kötü özelliği bazen aşırı değer vermek oluyor sevdiklerime.. çünkü sevdiğim zaman aşırı düşkün olurum ama karşım da ki kişi bundan sıkılabilir bir de bazen duygusal oluyoruz.. alınabiliyoruz.. ama her zaman iyi niyetliyiz karşımda ki kişiyi hiç kırmak istemem mesela..
Balık burcuyum buna has mı bilmiyorum ama kafaya çok takıyorum bazen ve bazen kafamda bişeyler kurmama sebep oluyor bu durum. bu sefer de kurduğum şeye takılıyorum. sonra akışa güvenerek bu durumdan kurtuluyorum. gittikçe azaldı bu duygu ama aşmak için de çok uğraştım. bence duugusal oluşum ve insanların duygularına aşırı önem verişimden kaynaklı
Başak burcu en kötü özelliği yazınca menemene maydanoz katarlar yazıyor 🤣🤣 her şeye maydanoz olurlar olarak da anlayabilirsiniz bunu 🙈🙈
Aynen kanka hiç alakası bile yok 😂
Kötü özelliği yok mükemmelim.
Cevap
15Cevap
Herşeyden çok çabuk sıkılırım , tahammülsüzüm normal olmayacak derecede ve bir şeylerden soğuma hızım ışık hızıyla eş değer
İyi niyetli olması... İstesemde başka türlü düşünemiyorum ya canım gibi
Burcumu bilmem de benim çok kötü yanlarım olabiliyor sürprizli şekillerde.. :D
Ben burcumun özelliklerini bilmiyorum hiç arastirmadim shshs
İkizler burcu olduğum için hiç kötü huyum yok
burcumamı baglı bılmıyorum ama bır anda sınırlenırım
Algısı zzz benim ay Aslan ( ne olduğunu bilmiyorum)😂
balık tam olmuyormuşum ama balık algısını yaşıyorum 🍋
Burcumun lanet huyu sanırım fazla zeki olması bu bazen toplumdaki algının tersine hareket etmeme sebep olabiliyor
Ben şuraya bi İkizler bırakayım iyi ve kötü özelliklerini ayırın içinden 😂
Otokontrolumu hıc kaybetmiyorum.. Bunu zorlayan kısılerı yanıma yaklastırmıyorum
Balık ve bana göre en kötü özelliğim alınganlığım olabilir
Aşırı sinir agresiflik baskın Bi yönetme tavrı aslan burcu kotu Bi huy
İnatçı ve sinirli olmam
Akreb burcuyum aşırı libido yuksekligi
İyi huyu var mı ki😃
İkizler… adı yeter açıklamaya gerek yok 😃
Ben karar verme özürlüyüm kdjdj
Kararsız ve vesveseli olmam
takıntılıyım
kime
sinirim
Narsistik olması herhalde
Çok inatçı oluşu
Sapikligi..😄
Merhametli oluşum
İyi niyetli olması
Işık hızında soğuması
pek bilmiyorum
Oğlak inatçı olması
Balık burcuyum. Aşırı hassas ve inatçı
huysuzmusun
İnatçılık
Kararsızlık
Tembellik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?