Fizikte gezegenlerin yer çekimi ivmesi vs oluşturduğu enerji kütleleri var bunlar bizim üzerimizde etki kurabiliyor. Enerji sadece gözle gördüğümüzle olmamakla birlikte hem fiziksel hem fizik ötesi âlemde etki göstermesi gayet normal. Astroloji ve astronomi birbirinden bağımsız şeyler olarak gösterilmemeli bence. Birbiriyle çok bağlantısı var bizim dünyaya gelirkenki oluşumumuz bizim coğrafyamızın da dahil olduğu karaktersel gelişimimiz üzerinde kadersel rol oynuyor ve sahip olduğumuz kader ile yaptığımız seçimler kaderimizi oluşturuyor. O yüzden hiçbir şey boşuna değil her şey birbiriyle bağlantılı. Belirli matematiksel hesaplamalara oluşturulmuş gezegensel açıların geçmiş alimlerin tecrübelerine dayandırılarak yorumlanması hayatımız hakkında çok daha yaratıcı kararlar vermemizi ve önceden önlem almamızı sağlayabilir. Neden bu ilmi kullanmayalım ki öyleyse?