Arkadaşlar merhaba.
Telepati uygulamasından devamlı güzel sonuçlar aldığım için her gün yapmaya devam ettim. Son yaptığımda karşımdaki kişi beni engelledi. Böyle bir duruma denk gelen oldu mu? Neden olur bu durum, bilen birisi ayrınlatabilir mi?
Arkadaşlar merhaba.
Telepati uygulamasından devamlı güzel sonuçlar aldığım için her gün yapmaya devam ettim. Son yaptığımda karşımdaki kişi beni engelledi. Böyle bir duruma denk gelen oldu mu? Neden olur bu durum, bilen birisi ayrınlatabilir mi?
Herkesin kendi iradesi var ve bu iradesi dışında kimse kimseye zorla müdahale edemez. Bilmiyorum tam olarak ne yapıyorsun ama, iradeye müdahaleyi sık sık yapıyorsan eğer sistem tarafından da izin verilmediği için engellenmiş olabilirsin. Dilerim böyle bir şey yapmamışsındır 👀. Kişinin kendisinin de engelleme ihtimali var tabii
Büyü falan yapmıyorum ya altı üstü enerji meditasyon yapıyorum. İşe yaradı gibiydi ama belki de hiçbir işe yaramayan bir şeyden ibarettir bilemiyorum. Ama sistem diyorsan az çok biliyorsundur ne olduğunu. Bilmiyorum işte kafamda deli sorular..
Cevap
1Cevap
Bana da anlatır mısın aşko ya nasıl düşünüyorsun ne geçiriyorsun aklından
Ya aslında birkaç hafta önce denemek istedim. YouTube da bir videoya denk geldim eski sevgilim için. Gerçekten ne istesem yapıyordu. Ama baktım böyle kolay ve güzel oluyor dozunu kaçırmış olmalıyım ki bir anda engelledi :) Sana link bırakabilirim.
Çok iyi olur 🙏
Xper 3 seviyesinde olmam gerekiyormuş. YouTube a Pınar Erdoğan Derin Telepatik Bağ Kurma Meditasyonu yazarsan çıkar.
Tamamdır teşekkür ederim
Nasıl bir uygulama bu bahsettiğiniz
Araç kullanmadan zihin gücüyle mesaj yollamak gibi bişey..
Ne işe yarıyor ki o uygulama
Bir insana enerji ile duygu düşünce aktarma meditasyonu. Bir çeşit hiçbir araç kullanmadan zihinle mesaj gönderme.
Meditasyon işte. Odaklanıp rahatlıyorsun. Sonra istediğin kişiyi imgeleyip mesajını gönderiyorsun. Bunun için çeşitli videolar mevcut.
:) Çorba yapmış olabilirim
Olabilir tabi. Fikirler..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?