Ne sıkla kahve falı baktırıyorsunuz?

merhaba herkese, bildiginiz guzel ve hesapli kahve falcisi ya da uygulamasi var mi? siz nereden baktiriyorsunuz? ben hergun eglencesine baktirmak istiyorum. ne demisler fala inanma falsiz da kalma :)

ben faladdine neredeyse her gun baktiriyorum ama hep ayni seyleri soyluyor hic eylenceli degil. instadaki falcilar da cok pahali. bi kahve falina 20 liradan fazla vermek de ne bileyim.

siz nasil ne siklikla fal baktiriyorsunuz?

Hic baktirmam
Ayda yilda bir
haftada bir kere
neredeyse her gun
her gun en az bir defa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ne sıkla kahve falı baktırıyorsunuz?
Cevapla