Tarot bakmak tehlikeli mi?

2 gün önce tarot kartları heves edip aldım, evde ailemle birbirimize bakıyorduk. kartlarda benim enerjim olduğundan annem bakınca rüyasında iyi seyler görmemis. ben de gündüz uyuyunca bir sey olmadı rüya bile görmedim fakat gece 1e kadar biraz araştırma yaptım tarotla alakalı öğrenmek amaclı sonra uyku bastırdı uyumak istedim ama tam dalamadım yani acı hissettim vücudumda ama uyumaya calistim sonra basima böyle felaket bir ağrı girdi sonra sanırım dalmisim acı hissedip gözümü açtım hareket edemedim birkaç saniye sesler de duyuyordum birkaç saniyeden sonra uyandım her şey bitmişti acı falan yoktu ses de yoktu sonra araştırma yaptım böyle bir şey yaşayan görmedim fakat tarot kartları açık bir şekildeyken uyumamak gerekiyormuş benimkiler de yatağımın yanında duruyordu ve açık bir şekilde bundan olabilir mi ne yapmalıyım bakmaya devam etmek istiyorum
Tarot bakmak tehlikeli mi?
Cevapla