Astrolojide kişi haritasına bakmak önemli. Yoksa diğer türlü, 12 tane burcu dünyadaki herkese uyarlamaya çalışmak çok saçma olur. Harita parmak izi gibidir ve bu yüzden kişiye özeldir. Bu nedenle astrologların popüler olmak için paylaştığı "aylık, haftalık burç yorumları" saçmalığını dikkate almamak gerekir. Yorum için kişi haritasına bakılmalı. Yoksa diğer türlü, 12 burçtan olan insanları saçma şekilde genellemek olur
Evet bu kişi haritası dediğimiz şey de zaten doğum haritası diye geçiyor ama ve bakması hiç bilmediğim birinden bahsedebiliyor olması aşırı ilginç ve güzel
Ooo süper. Benim de bir yıl falan oluyordur sanırım. Ben bile bu seviyede harita okuması yapabiliyorsam sen hayli hayli yaparsın. Harita bakımlarında ücret alıyor musun peki? Ben ücret almakta zorlanan biriyim 🙃