Geçen gün çarşıda bir kadın elimi tuttu baya şeyler dedi zor çektim elimi duymamaya çalıştım ailende biri ölecek genç biri dedi dayım öldü. Şehir dışına çıkacaksın 5 gün sonra dedi otogara giderken karşılaştım kadınla. Çok korkunçtu. Bana hayatındaki kişi ile çok zorluk yaşayacaksın ama sonunda kaçarak evleneceksin ailen müsaade etmeyecek dedi. Daha neler neler bu üç kagitcilar bunları kimden duyuyor biliyor gaybı. Dinimi bilen biriyim kadın dilenci idi. Çocuğu vardı su aldım verdim birde süt sonrasında elimi tutup aniden patır patır söyledi sus desemde zaten şaşkindım
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Büyü işinde 3 harfliler ile işbirliği yapıyoruz ama fal bakarken bunu yapmıyorum
Abi ciddi misin ya hissedebiliyor musun bu kadının dedikleri yalan mıdır falda
Kadın bence sallamış ciddiye alma heleki para istemişse
Hayır ben kendi isteğimle aldım bir su birde çocuğu için süt hiçbir şey istemedi para filan
Kadının hisleri kuvvetliyse ve heleki işinde uzmana doğru dur diyebilirim
Ya ben doğru yanlışlığındw değilim de denk gelişi korkuttu beni o yüzden yoksa sorun değil
böyle enteresan kadınlar çok var
Maalesef
Yaş kaç
21
Nerede yaşıyorsun
Cehennet
Ciddi ol ya
Gaziayıntap nabacan
Uzaksın bana Bi görün dicektim neyse Allah mutlu bir gelecek nasip etsin sana
Fal bakabiliyoe musunuz
Amin hepimize nasip etsin inşallah
Evet
Kahve falı mi
Senin istediğin nedir
Ben fala inanmıyordum bu kadın çıkana kadar el falı herhalde bide kahve var bildiğim
Uzakta olduğundan dolayı kahve falına bakabilirim
Peki bakarken ne düşünüyorsunuz şekillerden mi
Bu durum biraz farklı sana göre şekillerden
Snapchatten Atsam olur mu kahve fotoğraflarını
Snapcat kullanmıyorum
Buradan atılıyor mu
Hayır
Peki o zaman yormaya gerek yok sizi de teşekkür ederim ilginiz için 😊
Peki iyi geceler.
İyi geceler
Kahve falı bakabilir misiniz?
Bismillah ödüm koptuuuu ay ben etkisinden çıkamazdım kesin. İşte bu yüzden faldan falan korkarım
Ya yemin ederim kaç gündür uyuyamıyorum olayların etkisindeyim korkuyorum da
Kaçarak evleneceksin falan demiş. Sen uzak dur böyle şeyleri düşünmekten bol bol kendine dua et bence. Çok da etkisinde kalıp kendini yıpratma. Her şeyi doğru söylemiyorlar
Yok zaten inanmak istemiyorum dua da ediyorum ancak çok korkuyorum ya elimde değil
O ksrıyı göster bana onu bi köşede skeyim en iyisi o ondan anlar
Ürkütücü
Ben kaç gündür uyuyamıyorum bu sebeple korkuyorum da ama ben bir şey yapmadım 😞
Seni korkutmak istemiyorum ama epifiz bezim aktif oldu
Olabilir
Yani o tarz şeylerle bağlantılı büyük ihtimal. Düşünme bunları kadın sana iyilik yapmak istemiş olabilir neden bilmiyorum ama
Sende mi hissediyorsun yoksa shfjcj
Eskiden evet
Böyle iyilik mi olur ya Allah razı olsun deyip geçemedi kadın ya. Millet o kadar var gelip beni buldu ya
Cidden mi nasıl hissediyorsun mesela
Ne yaptın ki böyle bir şeyler söyledi sana
Ya benim ablam kpss hazırlanıyordu kırtasiye beni gönderdi deneme alayım diye hava da baya sıcaktı ama su almaya bile durmak istemiyordum kendime. normalde dilencilere para vermem ama bir sudur ekmektir istese hemen alıp vermeye çalışıyorum param az da olsa. O parayla zengin olmaycam düşüncesinde işte. Işıkların orada kırtasiyeye girmeden bir kadın bide 1.5 yaşında bebeği vardı sokağın ortasında milletten süt filan istiyorlardı sonra kadınla göz göze geldik ben dedim gel abla aliym
Ben de kpssye hazırlanıyorum.
Sonra çocuğa süt aldım kendime de kadına da su aldım abla param çok yok yine de helali hoş olsun dedim suyu içeyim dedim bari firsatim var terden ölmuştum. Kadın elimi tuttu bende işte dua ediyor sandım baktım saydı işte ailenden biri ölecek ablam yok bilmem ne abla dur dedkm ben inanmıyorum söyleme bunu dedim birkaç şey daha dedi sonra sustu işte
2023 mü 2024 mü
Bunu yaşasam aklımı kaybederdim herhalde düşünmemeye çalış.
2023 21 gün kaldı işte sınava
Biliyorsundur ama ben yine diyeyim ALES çıkmış soruları bide isem yayınlarının gygk denemesini 8 li deneme sadece gk kısmını cozmeni oneriyorum çıkmış
Yok hiç haberim yok :D ne alaka ki
Ya öneri verdim dalga geçme pls
Çözmediğim bir onlar kalmıştır dalga geçmedim sadece alakasını anlamak istedim
Genel yetenek kısmı için ALES mat ve Türkçe baya iyi
Aynısını mı çıkar diyorsun yani
O denemenin de sadece genel kültür kısmı iyi diye söyledim bilmiyomuşsun işte öneri verdim uygulayıp uygulamamak sana kalmış
Çok benzer soru tutturmusluklari var
Uygularım ya sipariş vereyim yarın sen de mi gireceksin bu sene
Ki ÖSYM dönüp dolaşıp aynı şeyi soruyor değiştirerek
Linkini atabilir misin bir sürü deneme çıktı
Alesi PDF olarak 2 li çıkar 2010 dan 2022 ye kadar filan vardı
68 lira tutmuştu ben çıkardığımds o deneme de siparişi bekleme kırtasiyeler de var işlerde falan
Bı dk bulup atayim
isemkitap. com/2023-kpss-genel-yetenek-genel-kultur-lisans-9lu-paket-deneme-isem-yayincilik
Link olmadı başında htpps filanvvar yazsan da çıkar 9 luymus yanlış yazmışım
Not aldım yarın sipariş vereyim çözmem gereken başka denemeler de var kargo gelene kadar anca boş olurum
Anlıyorum başarılar
Teşekkür ederim sana da başarılar. Bölümün neydi
Hemşirelik 🥲 sizin
Seni atanma ihtimalin daha yüksek :) İktisat bitirdim ama şu an katiplik bile olur o kafadayım
Atama olur da ben sevemiyorum mesleği bırakıp polisliğe geçmek istiyorum. Tabi kendi kararın ama mesleği 30 yıl yapacağın için dayanabilecek misin
30 yıl yaşar mıyız onu da bilmiyorum ben polis olamıyorum yoksa uğraşmazdım bu kadar :D
Ya öyle de yaşadık varsayarsak
Ah be
Ruhsal olarak sıkıntılıyım biraz :D
Bende depresyondan çıkmıyorum o zaman beni büronun önünden gecirmezler jfkvkg
Yok ben ilaç kullanıyorum :D
O kadar mı bile. Sinirli misin
Hayır tam tersi sakin biriyim ama kullandığım ilaçlar engel silahlı meslek yapmama :D
Doğru ya tamamdır kusura bakma çok üsteledim
Yok üstelemedin sorun değil :) tarihten netlerin ne durumda
23-24 civarı geliyor üstüne çıkmadı
Sen bayağı iyisin o zaman
Bana bu kadar net gerekmiyor ama sanırım değişik bir yöntem bulup çalıştım ondan kendimi daha hazor gibi hisediyorum
5 ay öncesine kadar tarih bilgim 0 dı 😂
Nasıl bir yöntem? genelde tarihte tökezlerler bitti mi bütün konuların
Ya ben şöyle çalıştım önce çıkmış soruları çözdüm oradan hata yaptığım konulardan başlayarak çalıştım. Yani konudan soruya değil de sorudan konuya. Bu şekilde çıkmış soruları çözüp konulara çalıştım bugün çalıştığım konuyu sabahki dersimden önce mutlaka tekrar yapıyordum
Anladım :D Övünmek gibi olmasın da 25 altına hiç düşmedim çok nadir:D
Vatandaşlık geri kaldı onu yetiştirmeye çalışıyorum şu sıralar
Maşallah vallahi. Ben 0 dan bu noktaya gelince bu bile benim için yeterli
Olsun yetişir
Yaz geldi zorla çalıştırıyorum kendimi o da zor ya :D maşallahlık bir durum yok ya kötü bana göre
Kübra kendine gel rjvkgkh az kalmış 20 gün daha dayan sonrasında maaşlan artıkın
:D Atamaları uzun sürüyor ya nereden baksan 6 ay daha geçer sanırım bu sefer olacak umarım online branş denemesi çözüyor musun
Hiç çözmedim
Ona rağmen tarih netlerin çok iyi
Çünkü bu sınava denemek için giriyorum. Benim daha 1 yılım var okulda çift yıllarda girebiliyoruz
Anlıyorum
Küfreder gibi bir anlıyorum oldu ama önemli değil. Dediğim öneriler sana artı katar eminim
Öyle bir amacım yoktu yengeç olduğunu çok belli ediyorsun :D
No yengeç değilim oraya salladım 😂yay benim
Yükselenin yengeç o zaman :D aşırı alınganlık sezdim
Hjdjfvk olabilir ya bakayım bi
Neye bakacaksın :D
Yukselenime de bulamadım ya boş iş zaten
Aslında boş değil osmanlıdan beri hatta öncesinde bile var olan bir ilim
Var da bende tutmuyor ki bu burçlar
Ya her şeyi tutmaz tabi olduğu kadar
Benim burçta tek gezmeyi seviyo doğru 😂
Hemşireliği monoton olduğu için sevemedim ama polislik öyle mi yerinde durmuyorlar
Eskiden ben de çok gezmeyi severdim ama ev kuşu oldum iyice :D Polislik güzel meslek aslında ama insanın psikolojisini bitirir gibi
Bitmek üzere olan bir şey zaten problem yok benim için
Bitirmeden önlem al bence en iyi kadın mesleklerinden biri hemşirelik
O da çok yıpratıyor ama. Stajdasın doktorlar farklı bir egoda hasta yakınları sanki bir şey bilmiyorsun da direkt gelip işlem yapiyormussun gibi davranıyorlar aşırı sinir yıpratıcı. Mesela onkoloji kanser hastalarında çalıştım kaldıramadim. Masum insanlar acı çekiyor. Ama polislikte en azından bu vicdani ağırlığı hissetmem
En azından huzurlu meslek polislik öyle mi bence değil gerçi en temizi müfettişlik ama o da çok zor be :D
Aman bakalım ne olacağız. Epifiz bezi dedin ya o nasıl oluyor benim aklım kaldı 😄
İnsanların 3. bir gözü vardır. O bez senin ruhsal gözün
Oha biliyodum da gerçek olabileceğini tahmin etmemiştim
Ben boş boş konuşuyorum kb bugün uyumustum da baya o yüzden gevezelesmiş olabilirim
Ben genelde kapalıyım bu tarz şeylere geçmişte yaşadığım bazı tecrübelerden kaynaklı cehalet mutluluktur diyorum :D
Öyle düşünmüyorum
Kesinlikle bende bulaşmam zaten sadece bir an meraklandım ve geri çekiliyorum fazla merak iyi değil
Aynen öyle korkularından beslenirler korkmamaya çalış
Kimse yok ki kimden korkiym ben kimseden korkmam
Haklısın :D
Tabi :)
https://www.youtube.com/watch?v=4f9gxgWQON4 bir yandan bunu çözüyorum :D
Kolay gelsinn. Ben engel olmayayım ya Aklın karışır. Zaten boş konuşuyorum 😅
Engel olmuyorsun :D
Tamam o zaman matematik netlerin nasıl
Çok kötü ama diğerleriyle açığı kapatmaya çalışıyorum :D
O zaman iyi olur inşallah
26 doğru 1 boş çıktı :D
Bence gayet iyi geometri kısmı mi boştu
Matematik temel şeyler hariç boş bırakıyorum genelde bilmiyorum çalışmayı denedim işe yaramadı saldım ben de
geometri hiç yok ben de: d
Ken06 dinle soru çözümü belki yardımcı olur
O nedir
Ken Ankara gjvkkvv adamın adı işte geo soru çözüyor
Anladım az zaman kaldı ya boş ver
Tamam kolay gelsin
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Uyumayı düşünmüyorsun sanırım
Uyku düzenim bozuldu
Ben de bir şeyler yiyorum
Bende lahmacun var ama Dişim apse yaptı yiyemiyorum
Afiyet olsun ne yiyorsun
Geçmiş olsun çabuk çorba
Tesekkurler. Onlar çok sağlıksız
Evet ama yiyebileceğim başka bir şey yok fgjj
O zaman iç de sen niye uyumuyorsun
Gece kuşuyum
Aynen bende gündüz çalışamıyorum trafik sesi bile olmuyor ama şimdi bir saldım sanki sınava girmeyecej gibi rahatlık var
Benim hayatımın son şansı bu sınav ben bile rahatım
İnşallah son kez girersin de niye son şans olsun ki
İçime öyle doğuyor
Hakkında hayırlısı umarım son kez girersin
Kazanır atanırsın
İnşallah teşekkür ederim Kübra
Kübra değilim jfkvkvk espriydi o
Ahah beni kandırdın fghj
Adım demedim ki Kübra kendine gel diyip kadın kıza tokadı yapistiriyodu hdjckv onu biliyosun diye yazdım.😂 Adım yasemin
Yok hayır bilmiyorum ggjkk sözel mantığın nasıl?
Bende de o berbat 2 doğru oluyor 2 de boş
Anladım tablonun yarısını yapıyorsun o zaman
Evet
Zamanın var halledersin
Hallederim de genelde üstüne düşmüyordum onun mat iyi diye
Benim de tam tersi işte
Kral benim gözler gidiyor ben uyuyorum iyi geceler iyi çalışmalar diliyorum
İyi geceler
Merhaba uyudun mu
Evet uyumuştum
Benim uyku düzeni gitti
Fark ettim
bir şey soracağım ya fal bakabilen tanıdığınız var mı kahve
Hayır işim olmaz
Benim aklım takıldı ya of neyse merak etmiym
Ne boş işlerle uğraşıyorsun ya
Canım sıkılıyor
Biliyorum boş oldugunu bende boşlukta hissediyorum
Evet fark ettim
Öyle napayım