3 ay

İkinin yazılışı üç harfli ama üçün yazılışı neden iki harfli?

Neden kafamı şişirdi ki şimdi bu soru 🤷🏼‍♀️

İkinin yazılışı üç harfli ama üçün yazılışı neden iki harfli?
Cevapla