Sevgilim onun yanındayken kediyi bile sevsem kıskanıyor trip atıyor benden daha çok seviyorsun önceliğin var diyip duruyor ama ne alaka ki? Konuyu da baya uzatıyor yani.
Telefonda konuşuyoruz ben salıncakta oturuyom sonra çok sevdiğim sarı bi kedi geldi rahat da durmuyor karnıma çıkıp duruyor bende ordan gıdıklanıyom kahkaha atmaya başladım diyo kediyi yanından uzaklaştır öyle konuşalım benle ilgilenmiyorsun şu an ona öncelik veriyorsun kapatıyorum kediyle ilgilenmen bitince ararsın diyor trip atıyor... Benim yanımdayken benden başka ilgilendiğin her şeyden kıskanırım diyor ama bu kadarı da abartı değil mi yani ve ben hayvanları çok severim gıcığıma gidiyor bu huyu. 😬







Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer