Teşekkür ederim..
Biriyle tanıştığınızda burcunu önemser misiniz? Sevmediğiniz bir burca sahipse bu sizde bir ön yargıya sebep olur mu?
Teşekkür ederim..

Burcuna göre yargılamam tabiki. Misal bir terazi burcuyla kötü geçmişim olduysa yeni birinin terazi burcu olması kötü olduğu anlamına gelmez. Yükselen ve ay burcu özellikler de değişiklik sağlıyor.
Evet merak eder sorarım ama direkt net ve keskin bir önyargı oluşturmam. 😂
Hayır ben burcunu umursamam bile biriyle tanışırken sadece karakterini kişiliğini umursuyorum ben. birde mesela davranışları nasıl ona bakıyorum.
Burca odaklanmak zekadan uzaklaşmaktır. Eğlence için olabilir ama hayatı şekillendirecek kadar dikkate alanlardan uzak duruyorum.
Cevap
25Cevap
Tanıştığım kişilere adından sonra sorduğum ilk soru
Ben merak ederim çünkü kişinin konuşması ve tavırlarından çıkarım yapmak eğlenceli oluyor. O yüzden sormak isterim tuttu mu tuttmadı mı diye.
Pek değil çünkü sevmediğim burcun insanları arasında kişiliğini çok sevdiğim ve kendime yakın bulduklarım da var sorarım ama pek ciddiye almam ~ ℳ
Yani sohbeti açılırsa sorarım, önemserim de. Başlarda bir ön yargılı olabilirim ama tanımaya çalışırım. Belki zamanla yanılırım diye beklerim.
Yani bir nebze. Ona kadar hareket etmesem de. Karakter analizi için isterim. Çünkü az çok burçlar da karakter üzerinde izlenim tasiyor
.
Evet burcunun ne olduğunu merak ederim. Anlaşamadığım bir burçsa üzülürüm ama bu bende önyargı oluşturmaz
Merak edıp sorarım ama oyle burca gore sekıl almam.. Kafaya takacak cok daha onemlı meseleler var
Asla şaşmaz, karakter analizleri hep tutar, tutmadığını iddia edenler astroloji ilminin gizemlerini bilmezler.
Önce zekasına bakıyorum ama Terazi ve İkizler olunca da duramıyorum
Valla ister istemez oluyor 🤗 zaten hemen burcunu sorarım 😂
Önce onemsemezdim ama bence biraz önem taşıyor sanki
Bence önemli burçlar insanın karakterinincok etkiler
Merak eder sorarım elbette ama burca göre yargılı olmam
Tanıştığım kişilere ilk konuşma içinde sorduğum soru. Hayat kurtarıyor cidden :D
Önemserim uyum önemli ama o açıdan bşr önyargı oluşur başta
Balık ve başakları sevmem😂
Aşkoben de inanmıyordum ama inandırdılar ahsjw
En güzeli ha çok takmamak lazım shdd
Neyy
Evet oğlak burcunu sevmem beni hiç şaşırtmadı
Bütün burçları dene sende önemsersin.
Hangisiyle daha iyi iletişim kurduğunu hangisiyle enerjinin çekimin oluştuğunu anlarsın.😄
Aklının alamayacağı kadar fazla kadında denedim. Onun için sana saçma gelen bana saçma gelmeyebilir. ok😄
Burç işin esprisi ya... ayrım yapmam
Yengeç burcuysa uzaklaşıyorum
Hayır ap. tallar burçları onemser
Hayır ne alakası var
Burçlara inanmıyorum ve önemsemem
Sorarım ama sadece meraktan
Hayır önemsemem..
Özellikle sormam burç murç kimseye.
Oldum olası saçma bi sorudur benim için
Yok burçlara bakmam
Çok takılmam burçlara
Hiç alakam olmaz burçla
Salamancaların burcu yoktur
Önemsemem ama sorasım gelir
Burclara inanmam pek önemi yok
her şeyi hallettik de burcu kaldı…
uğurlu sayısı çok önemli. ona konsantre olmamız lazım.
Önemserim, ikizler ve aslandan uzak dururum
Önemsemem sadece merak ettiğim için sorarım
Burçlara çok takılmam
Hayır.
Burçlara inanmıyorum
hiç sormam bana nee
Önemsemem
Benim için burcunun önemi yok
Evtt
sormam bile
hiç işim olmaz
burcu önemsemem
umrumda olmaz
Umrum dışı. d
Aklıma dahi gelmez.
Ônemserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?